اخبار داغ

به روایت تصویر؛

فعالیتهای شهرداری لالی در قاب عکس/تلاش هایی برای زیبایی شهر

فعالیتهای شهرداری لالی در قاب عکس/تلاش هایی برای زیبایی شهر
شهردار جدید لالی از زمان حضور خود دست به اقداماتی در راستای زیبا سازی فضای شهری و کاهش برخی از مشکلات در محله های مختلف شهر داشته به طوری که از جمله این اقدامات می توان به صورت خلاصه به اقدامات زیر اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز، شهردار جدید لالی از زمان حضور خود دست به اقداماتی در راستای زیبا سازی فضای شهری و کاهش برخی از مشکلات در محله های مختلف شهر داشته به طوری که از جمله این اقدامات می توان به صورت خلاصه به اقدامات زیر اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز,

ایجاد کانال های دفع فاضلاب و آب های سطحی در اکثر کوچه و خیابان های فاقد کانال و سعی در افزایش رفاه مردم در کنار زیبایی خیابان ها که البته این اقدام یکی از فعالیت های به ظاهر ساده اما بسیار کاربردی برای مردم بوده .

,

تلاش در احداث خیابان های جدید از طریق زیر سازی و احداث کانال و محدوده بندی خیابان ها در محله های جدید که موجب شده برخی از خیابان های جدید در سطح شهر ظهور پیدا کرده و سطح استفاده برخی از خانواده ها از حمل و نقل های وسایل نقلیه افزایش یافته و بهتر شود .

,

یکی دیگر از خدماتی که شهردار جوان و شورای شهر لالی به صورت ویژه ای در حال دنبال کردن آن هستند افزایش فضای فعالیت های ورزشی برای عموم مردم است به طوری که فازهای جدید احداث پیاده رو در اکثر نقاط شهر در حال اجرا می باشد که این حرکت می تواند در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی نیز موثر باشد .

,

از فعالیت های دیگری که در این مدت و در سطح برخی از بلوارها شاهد آن بودیم کاشت نهال و درختان مثمر به منظور بهبود وضعیت سرانه فضای سبز میادین و بلوارها می باشد که با حضور شهردار و شورای شهر انجام شده است .

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه