اخبار داغ

دبیر علمی همایش هزاره باباطاهر:

ارسال۶۰ عنوان مقاله به همایش هزاره باباطاهر

ارسال۶۰ عنوان مقاله به همایش هزاره باباطاهر
دبیر علمی همایش هزاره باباطاهر با اشاره به تمدید ارسال مقاللات به دبیرخانه علمی همایش هزاره باباطاهر گفت: تاکنون ۶۰ عنوان مقاله به دبیرخانه علمی همایش ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیریت استان همدان چند سالی است در راستای تقویت بنیه های فرهنگی، اقدام به نامگذاری سالها بر اساس نام مفاخر استان کرده است و برنامه هایی به اسم شخصیت سال برگزار میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نخستین سال این برنامه با نام میرسیدعلی همدانی گره خورد و برنامه هایی در راستای معرفی این شخصیت بین المللی اجرا شد، سال گذشته که دومین سال در این رویکرد بود با نام سیدجمال الدین اسدآبادی گذشت و امسال این رویکرد به نام باباطاهر همدانی رقم خورده است.

,

همایش "هزاره باباطاهر" اسفندماه سال جاری در راستای معرفی این شاعر و عارف همدانی برگزار خواهد شد که در بخش های متنوعی از جمله ابعاد علمی مورد توجه است چراکه فراخوانی گسترده در ارائه مقالات مرتبط با شخصیت و جایگاه ادبی این شاعر اعلام شده است.

,

وصول ۶۰ عنوان مقاله علمی در کمیته علمی همایش باباطاهر

, وصول ۶۰ عنوان مقاله علمی در کمیته علمی همایش باباطاهر, وصول ۶۰ عنوان مقاله علمی در کمیته علمی همایش باباطاهر,

بر این اساس گفتگویی با مهدی شریفیان دبیر کمیته علمی این همایش ترتیب دادیم تا از میزان آمادگی ها، کیفیت ارسال مقالات علمی و دیگر شرایط مرتبط کسب اطلاع کنیم.

,

مهدی شریفیان در گفت و گو با خبرنگار نافع،اظهار کرد: از سوم اسفندماه به مدت یک هفته هر روز با عنوان یکی از ویژگی های این شاعر نامی مراسم و برنامه های مختلف همایش اجرا میشود و برنامه اصلی در روزهای ۸ و ۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

, نافع,

وی با اشاره به استقرار دبیرخانه کمیته علمی در دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد: در سایتی که به این همایش اختصاص داده شده شرایط مختلف همایش از نحوه ارسال مقالات، اسامی داوران و ... تشریح شده است.

,

تمدید مهلت ارسال مقالات تا ۶ بهمن ۹۶

, تمدید مهلت ارسال مقالات تا ۶ بهمن ۹۶, تمدید مهلت ارسال مقالات تا ۶ بهمن ۹۶,

استاد ادبیات دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: تاکنون ۶۰ عنوان مقاله به دبیرخانه علمی همایش ارسال شده که هر مقاله برای بررسی های لازم به دوتن از داوران سپرده شده و در صورت پذیرش یا پس از اعمال اصلاحات اولیه همراه دیگر مقالات پذیرفته شده در یک نرم افزار منتشر خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه چکیده مقالات برگزیده به دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت مکتوب منتشر می شود گفت: مهلت ارسال مقالات با درنظرگرفتن استقبال علاقمندان، تا ۶ بهمن ماه تمدید شده است.

,

شریفیان متذکر شد: تلاش ما بر این است که ارائه مقالات در فضایی تخصصی با حضور اساتید برجسته ادبیات و باباطاهرشناسان نامی کشور صورت گیرد به همین منظور شخصیت هایی همچون دکتر پورنامداریان و دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن و میرجلال الدین کزازی برای سخنرانی در مراسم های افتتاحیه و اختتامیه درنظر گرفته شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه اغلب مقالات ارسالی از سوی اساتید دانشگاه، روحانیون موضوع عرفان، دانشجویان مقاطع عالیه ادبیات بوده اند تصریح کرد: سطح مقالات ارائه شده از کیفیت و شرایط علمی ادبی مطلوبی برخوردار است.

,

معرفی شخصیت های استان، به عنوان الگوی جوانان از محاسن همایش

, معرفی شخصیت های استان، به عنوان الگوی جوانان از محاسن همایش, معرفی شخصیت های استان، به عنوان الگوی جوانان از محاسن همایش,

دبیر علمی همایش هزاره باباطاهر به مزایای برگزاری این همایش ها اشاره و بیان کرد: آشنایی جوانان ما با این شخصیت های بزرگ به شکلی علمی و نه عامیانه، از جمله محاسن برجسته این همایش است که می تواند سیره و روش آنها به صورت الگوی زندگی این جوانان معرفی کند.

,

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در همه جای دنیا صنعت گردشگری به عنوان یکی از منابع درآمدی مهم و مؤثر معرفی شده است بر این اساس می توان با برگزاری این همایش ها و معرفی شخصیت های فاخر علمی و تاریخی استان توأم با تقویت زیرساختها نسبت به تقویت گردشگری استان اقدام کرد.

,

شریفیان دانش افزایی و تقویت بنیه های گردشگری را مهمترین ثمره این دست همایش ها برشمرد و تأکید کرد: لازم است در برپایی این برنامه ها کلیه دستگاه ها و دوایر دولتی و خصوصی با اداره کل ارشاد همراهی داشته باشند تا ماحصل مطلوب و کاربردی از کار در استان شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه