اخبار داغ

گزارش؛

وقتی که شبکه های اجتماعی گرمی خانواده را به سردی تبدیل میکنند

وقتی که شبکه های اجتماعی گرمی خانواده را به سردی تبدیل میکنند
امروزه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام واینستاگرام مواردی هستند که خانواده ها را درگیر خود کرده است و با گسترش این شبکه ها متاسفانه مواردی از قبیل خیانت،اعتیاد و … گسترش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان،امروزه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام واینستاگرام مواردی هستند که خانواده ها را درگیر خود کرده است و با گسترش این شبکه ها متاسفانه مواردی از قبیل خیانت،اعتیاد و … گسترش یافته است.اگر دقت کنید زمانی که این شبکه ها نبودند صمیمیت بیشتری در خانواده ها وجود داشت و افراد وقت بیشتری در کنار هم بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان,

 
یکی از شهروندان منوجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:وقتی که می بینم شبکه های اجتماعی تلگرام واینستاگرام چطوری ذهن جوانان و نوجوانان ما را به خود درگیر کرده وحتی منجر به طلاق انها شده خیلی ناراحت می شوم.

,
,

 
وی افزود:متاسفانه بعضی از افراد تصاویر شخصی خود را در این شبکه ها میگذارند که باعث می شود عده ای از این ها سو استفاده کنند که اخرش به هم پاشیدگی خانواده ها و طلاق را به دنبال دارد.

,
,

 
این شهروند بیان کرد:  باید اصول و قواعد حاکم بر این فضا را بیاموزیم و در مواجهه با آسیب های آن آموزش ببینیم تا کمترین صدمات را از ورود و فعالیت در این محیط  متحمل شویم.

,
,

 

,

پدر یک خانواده به خبرنگار ما گفت:از وقتی‌ که این تلگرام واینستاگرام آمد دیگر طعم پدر وفرزندی از میان خانواده مون رفت و متاسفانه طوری شده دیگر آن گرمی و دور همی خانواده سرد شده ات.

,

 

,

وی در‌ادامه ، افزود:گاها پیش آمده وقتی با فرزندان صحبت میکنم از بس سرگرم این شبکه ها هستند فقط سر تکان میدهند .

,

 

,

این شهروند بیان کرد:باید جوانان را نسبت به این فضا و آسیب‌های آن آشنا و این موارد را مدام به آنها گوشزد کنیم.

,

 
در نتیجه باید سواد رسانه ای و استفاده صحیح از این ابزارها و شبکه های اجتماعی به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود و همچنین مدیریت بر این شبکه وجود داشته باشد تا دیگر شاهد آسیب های ناشی از این شبکه ها نباشیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه