اخبار داغ

رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان :

آگاه سازی مردم راهکار بهتری نسبت به فیلترینگ شبکه های اجتماعی است

آگاه سازی مردم راهکار بهتری نسبت به فیلترینگ شبکه های اجتماعی است
رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: آگاه سازی مردم راهکاری بسیار بهتر نسبت به فیلترینگ می باشد چرا که مردم هوشمندانه می دانند که فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و البته تا زمانی فرصت است که استفاده صحیح شود و دشمن نتواند در راستای اهداف شومش گام بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ وحید اسماعیلی رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان  با بیان اینکه نقش اصلی پلیس حمایت از نظام در قالب بستر مردمی است، به خبرنگار ما گفت: راهبرد اصلی انقلاب اسلامی مقابله و مبارزه با استکبار جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی  افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را بکار بسته اند تا به این نظام آسیب بزنند و این دشمنی را هم به صورت آشکار و هم به صورت پنهان در طول سالیان اخیر نشان داده اند.

,

رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و مشکلات به وجود آمده برای شبکه های مجازی ابراز داشت: آگاه سازی مردم راهکاری بسیار بهتر نسبت به فیلترینگ می باشد چرا که مردم هوشمندانه می دانند که فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و البته تا زمانی فرصت است که استفاده صحیح شود و دشمن نتواند در راستای اهداف شومش گام بردارد.

,

اسماعیلی با بیان اینکه راهپیمایی های خودجوش مردم در نقاط مختلف کشور حکایت از زنده بودن،با نشاط بودن و با خدا بودن ملت بود گفت: مردم سدی محکم در مقابل توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی هستند.

,

رییس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان با بیان اینکه یکی از اهداف جنگ نرم تغییر در باور هاست افزود: دشمنان در حوادث اخیر به دنبال تغییر در باورهای قشر جوان ما بودند تا با بکارگیری احساسات آن ها اقدام به فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند که با لطف خداوند و هوشیاری مردم بصیر این فتنه نیز سرانجامی نداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه