اخبار داغ

تقدیر معاون سیاسی امنیتی استانداری کُردستان از اعضای شورای شهر سنندج

تقدیر معاون سیاسی امنیتی استانداری کُردستان از اعضای شورای شهر سنندج
خوش اقبال، معاون سیاسی امنیتی استانداری کُردستان در دیدار اعضای شورای شهر با وی، آنها را مجموعه‌ای فنی خطاب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، تغییر معاون سیاسی – امنیتی استانداری کُردستان در ماه‌های اخیر موجب شده تا وی دیدارهایی با برخی از مسئولان و دستگاه‌هایی دولتی و مردمی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

دوران آشناگر، معاون سیاسی کار استانداری موجب شده بود تا فضای کاری و سیاسی استان کُردستان به گونه‌ای رقم بخورد تا هیچکدام از مسئولین از ترس تغییر توسط آشناگر و هم‌تیمی‌هایش جرات حرف زدن نداشته باشند.

,

 

,

پس از آمدن حسین خوش اقبال، معاون جدید سیاسی – امنیتی استانداری کُردستان، گویا این رویه تغییر داشته و مسئولین با خیالی آسوده‌تر به سراغ معاونت مهم و تاثیر گذار استاندار می‌روند.

,

 

,

در آخرین دیدارها، اعضای شورای شهر سنندج با خوش اقبال دیدار داشته و به نوعی با وی از نزدیک حرف‌های دل خود! را زده‌اند.

,

 

,

معاون سیاسی – امنیتی استانداری کُردستان در این دیدار اعضای شورای شهر سنندج را فنی و خوب خطاب کرده و گفته که انتخاب فردی فنی و باتجربه به‌عنوان شهردار ترکیب بسیار خوبی است که از این ترکیب منسجم و هماهنگ اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری انتظار داریم.

,

 

,

نوای آبیدر - دیدار اعضای شورای شهر سنندج با معاون سیاسی امنیتی استانداری کُردستان

, نوای آبیدر - دیدار اعضای شورای شهر سنندج با معاون سیاسی امنیتی استانداری کُردستان,

 

,

جلال شریعتی، رئیس شورای شهر سنندج نیز در این دیدار با دفاع از انتخاب صیدی به عنوان شهردار سنندج گفته که انتخاب شهردار از بین گزینه‌های متعدد و سرشناس و باتجربه صورت گرفت و در این مدت نیز شاهد اجرای اقدامات مناسبی از سوی شهردار بوده‌ایم.

,

 

,

این سخنان در حالی در بین مسئولین ردوبدل می‌شود که مخالف علنی و سرسختانه برخی از اعضای دور چهارم و پنجم شورای شهر سنندج با کامیاب شادمان شهردار بومی و منوچهر فخری شهردار غیربومی مشهود بود که یکی را متهم به کم‌کاری و دومی را متهم به غیربومی بوده کردند.

,

 

,

حال شهردار فعلی که به گفته آقای معاون سیاسی – امنیتی فردی فنی و خوب است، باید بتواند تحول عظیمی که فخری در شهرداری و شهر ایجاد کرد را ادامه دهد چرا که وی منتخب و دوست نزدیک اعضای شورای شهر است و یقینا در آینده هرگونه بهانه تراشی از سوی اعضای شورای شهر در مورد عملکرد صیدی مورد قبول افکار عمومی نخواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه