اخبار داغ

رئیس محیط زیست بروجرد:

هفته هوای پاک فرصتی برای شناخت آلاینده های هوا و کاهش آلودگی است

هفته هوای پاک فرصتی برای شناخت آلاینده های هوا و کاهش آلودگی است
رئیس محیط زیست بروجرد گفت: هفته هوای پاک فرصتی برای شناخت آلاینده های هوا و کاهش آلودگی است تا با این اقدام بتوانیم در کاهش آلودگی ها و هوای پاک سهیم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"مصطفی مصطفی وند" رئیس محیط زیست بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: هفته هوای پاک همه ساله از 29 دیماه آغاز می شود که شعار امسال این هفته "اجرای قانون هوای پاک" نامگذاری شده و در این هفته برنامه های مختلفی در بروجرد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: نواختن زنگ هوای پاک و اعزام کارشناسان به مدارس یکی از برنامه های هفته هوای پاک است تا دانش آموزان بتوانند به مقابله با آلودگی هوا پرداخته و در هوایی سالم و بدون آلودگی نفس بکشند.

,

 

,

مصطفی وند اظهار داشت: در هفته آینده یک روز به عنوان روز بدون خودرو برای مدیران در نظر گرفته شده و مدیران شهرستانی که با وسایل حمل و نقل عمومی در محل کار حاضر شوند مورد تشویق قرار می گیرند.

,

 

,

به گفته وی امسال نیز یک روز  معاینه فنی خودروها به صورت رایگان انجام می شود چرا که معاینه فنی خودروها و تعویض فیلتر هوا نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارد و با این اقدامات می توان در جهت کاهش آلودگی هوا تلاش کرد.

,

 

,

رئیس محیط زیست بروجرد تصریح کرد: با توجه به این که صنایع آلاینده در آلودگی هوای شهرستان اثر گذار بوده و 30 درصد آلودگی ها ناشی از این صنایع آلاینده و 70 درصد ناشی از تردد وسایل نقلیه است، پایش از صنایع بروجرد در حال انجام است و تا کنون به صنایع آلاینده اخطارهای لازم داده شده و در این راستا برخی از واحدهای آلاینده پلمپ شده اند.

,

 

,

وی بیان کرد: هفته هوای پاک فرصتی است تا عوامل آلودگی هوا را بیشتر بشناسیم و برای کاهش این آلودگی تلاش کنیم تا بتوانیم در هوایی پاک زندگی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه