اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد:

۶۰ گفتمان دینی با موضوع دهه فجر در مدارس و دانشگاه های بروجرد برگزار می شود

۶۰ گفتمان دینی با موضوع دهه فجر در مدارس و دانشگاه های بروجرد برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: به مناسبت دهه فجر60 گفتمان دینی با مضوع دهه فجر در مدارس،دانشگاه ها و حوزه علمیه بروجرد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام "صادق جعفر پور" رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد  گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر برنامه های مختلفی در بروجرد برگزار می شود که برگزاری 50 گفتمان دینی در مدارس و 10 گفتمان دینی در دانشگاه و حوزه علمیه از مهمترین برنامه های این ایام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: گفتمان های دینی با محوریت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس و داشگاه ها برگزار می شود که با اعزام اساتید و کارشناسان برجسته در طول این 10 روز گفتمان ها برگزار خواهند شد.

,

 

,

حجت الاسلام جعفر پور اظهار داشت: در دهه فجر جشن شب های انقلاب در همه مساجد شهری و روستایی شهرستان بروجرد برگزار می شود و 2 محفل انس با قرآن از دیگر برنامه های این دهه است.

,

 

,

به گفته وی بیش از 2 هزار پوستر از سخنان مقام معظم رهبری و امام(ره) توزیع خواهد شد و همچنین در 30 موسسه قرآنی جشن انقلاب برگزار می شود.

,

 

,

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام 20 مبلغ به روستاهای بروجرد خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر 20 مبلغ به روستاهای بروجرد اعزام می شوند و محوریت سخنرانی این مبلغین پیرامون پیروزی انقلاب است.

,

 

,

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره قرآنی ویژه کودکان از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی در طول دهه فجر است و تلاش می شود تا این برنامه ها به بهترین شکل برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه