اخبار داغ

کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد گرامیداشت دهه فجر در مهاباد تشکیل جلسه داد

کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد گرامیداشت دهه فجر در مهاباد تشکیل جلسه داد
با حضور اصحاب رسانه کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات گرامیداشت فجر سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل جلسه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی  ادارات مهاباد کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد گرامیداشت فجر سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

این جلسه که در صدا و سیمای مرکز مهاباد تشکیل شده بود بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق دستاوردها، خدمات و نعمات انقلاب اسلامی در منطقه تاکید شد.

,

قبادی، دبیر کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد بزرگداشت ده فجر شهرستان مهاباد از تشکیل 18 کمیته مرتبط با این ستاد خبر داد و افزود: برنامه ریزی وسیعی در صدا وسیمای مرکز مهاباد برای بزرگداشت دهه فجر صورت گرفته است که می طلبد رسانه های فعال در سطح شهرستان با هم افزایی هرچه بیشتر نسبت به انعکاس دستاوردهای انقلاب در جامعه و معرفی نخبگان پرورش یافته در فضای فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی اقدام نمایند.

,

ویژه برنامه های دهه فجر 96 با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی؛ اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» از دوازدهم بهمن ماه سال جاری همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه