اخبار داغ

معضلی که حل شدنی نیست

کاتالوگ تئاتر فجر باز هم آماده نیست/ توزیع در روز سوم یا چهارم

کاتالوگ تئاتر فجر باز هم آماده نیست/ توزیع در روز سوم یا چهارم
مدیر هنری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد که کاتالوگ این دوره در آغاز جشنواره آماده نمی شود و توزیع آن در روزهای سوم یا چهارم انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر از جمله مهمترین اقلام چاپی و تبلیغاتی این رویداد هنری است که با چاپ و توزیع به موقع آن می تواند اطلاعات بخش های مختلف و آثار حاضر در آن ها را به درستی به مخاطبان داخلی و خارجی معرفی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متاسفانه کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر طی ادوار گذشته، اکثرا با تأخیر چاپ و توزیع شده است. این در حالی است که از چند ماه مانده به برگزاری جشنواره، مدیران و مسئولان بخش های مختلف انتخاب و معرفی می شوند و این فرصت چند ماهه برای برنامه ریزی مناسب جهت چاپ و توزیع به موقع کاتالوگ وجود دارد.

,

شاید یکی از دلایلی که چاپ کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر را با تأخیر مواجه می کند، تغییر در جدول اجراهای جشنواره تا روزها و حتی دقایق پایانی مانده به برگزاری آن است.

,

در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز قرار است کاتالوگ جشنواره به تقلید از دوره های گذشته، با تأخیر چاپ و منتشر شود.

,

مهدی رضاخانی در تاریخ دوم آبان سال جاری از سوی فرهاد مهندس پور دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان مدیر هنری این دوره از جشنواره انتخاب و معرفی شد.

,

وی که فرصتی بیش از ۲ ماه برای برنامه ریزی جهت آماده سازی و توزیع کاتالوگ جشنواره سی و ششم در اختیار داشته است، درباره وضعیت کاتالوگ این دوره از جشنواره و زمان توزیع آنگفت: کاتالوگ سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای روز اول جشنواره آماده نمی شود زیرا پیام هایی که باید برای درج در کاتالوگ داشته باشیم، هنوز به دست مان نرسیده است.

,

رضاخانی اظهار کرد: عناصر مختلفی مسبب تأخیر در آماده سازی و چاپ کاتالوگ جشنواره بودند و به این ترتیب کاتالوگ جشنواره سی و ششم در روز سوم یا چهارم جشنواره آماده می شود.

,

به گفته مدیر هنری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، کاتالوگ به ۲ زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه