اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ایران بهای زیادی برای برجام پرداخته کرده است/صحبت از فواید برجام برای مردم بیشتر شبیه طنز است

ایران بهای زیادی برای برجام پرداخته کرده است/صحبت از فواید برجام برای مردم بیشتر شبیه طنز است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما بهای زیادی برای تحقق برجام پرداختیم خصوصا تعهدات مربوط به هسته ای که سال ها ما را به عقب انداخت لذا صحبت کردن از فواید برجامی که هیچ سودی برای ما نداشته است در بین مردم بیشتر شبیه طنز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت و گو بابوتیا نیوز، اظهار کرد: شعار های تبلیغاتی حکومت ها به خصوص در عرصه سیاسی زمانی که اعتدال رعایت نشود و شعارهایی مطرح شود که عمل کردن به آن  ها ممکن نیست شرایط بدی را در جامعه به وجود می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: اینکه یک شخصیت سیاسی برای پیشبرد خواسته های خود و کسب آراء بیشتر تبلیغاتی را انجام دهد و زمانی که مخالفین از آن ها انتقاد کنند آن ها به همین شعارها تاکید کنند که این یک موضوع کمدی و زمینه ای برای تمسخر یک رئیس جمهور و شخصیت سیاسی تبدیل می شود.

,

 

,

قناد باشی بیان کرد: این مسئله را ما در خصوص شعارهای رئیس جمهور خصوصا دو دوره اخیر مشاهده کردیم، یعنی اصرار بر یک موضوعی و تاکید بر یکی از خط مشی ها و بندهای راهبردی که دنبال می کنند سبب شد که این مسائل در جامعه مورد اشاره قرار گیرد و به صورت طنز منتقل شود و نقل مجالس شود.

,

 

,

وی برجام را یکی از شعارهای تبلیغاتی رئیس جمهور مطرح و عنوان کرد: رئیس جمهور در زمان انتخابات در خصوص برجام مطالب زیادی را مطرح و بر مفید بودن آن تاکید زیادی کرد و این مسئله سبب شد که او وارد عرصه افراط شود.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: جملاتی مانند آفتاب تابان، برجام باران است و باغ گلابی و ... از جمله مواردی بود که رئیس جمهور مطرح کرد و امروز با عدم تحقق آن ها در جامعه به طنز تبدیل شده است، رئیس جمهور باید دقت کند که چه صحبت هایی را مطرح می کند چرا که صحبت های او به اقتدار جمهوری اسلامی برمی گردد.

,

 

,

قناد باشی تاکید کرد: ما بهای زیادی برای تحقق برجام پرداختیم، تعهدات مربوط به هسته ای که سال ها ما  را به عقب انداخت در حالی که در کنار ما دو کشور هندوستان و پاکستان دارای قدرت موشکی و قدرت اتمی هستند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در زمان اوباما و بعد با روی کارآمدن ترامپ برجام مانع تحریم ها نشد و ما هر روز شاهد تصویب تحریم های جدید بر علیه ایران هستیم و این مسئله برای مردم ما کاملا روشن شده است.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: لذا ضرورتی ندارد اکنون که ماهیت برجام برای همه روشن شده است باز هم برخی به آن چنگ بزنند و برای تحریک افکار عمومی از این مسئله استفاده می کنند و این مسئله مایه شرمساری است و در بین مردم بیشتر شبیه طنز است.

,

 

,

قناد باشی در پایان مطرح کرد: صحبت کردن از برجامی که کار خاصی برای ایران نتوانست انجام دهد در واقع بهانه ای امی شود برای دشمن که از آن برای شکستن اقتدار ما استفاده می کند هر چند خود آقای رئیس جمهور هم می داند که برجام بسیار زیان بخش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه