اخبار داغ

هشدار آیت الله مکارم شیرازی به رئیس جمهور:

معصومین(ع) خط قرمز ما هستند؛کاری به خط قرمز ها نداشته باشید

معصومین(ع) خط قرمز ما هستند؛کاری به خط قرمز ها نداشته باشید
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه همه در فضای مجازی کنونی نوکر بی اختیار صهیونیست و آمریکا هستند، گفت: معصومین(ع) خط قرمز ما هستند؛کاری به خط قرمز ها نداشته باشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان باید از زیر بار مسئولیت فرار نکند، اظهار داشت: انسان باید در کار خود جدی باشد و آن را به تاخیر نیندازد تا سبب نارضایتی مردم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد:آرزوهای طولانی باعث فراموشی آخرت است و این مدت زمان طولانی سبب عقب ماندگی ملت ها خواهد شد.

,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مسئولان سخنان خود را یادداشت کنند تا گرفتار برخی موارد نشوند، بیان داشت: گفت‌وگوهای زیادی در این هفته درباره سخنان یکی از مسئولان بود که چرا دامنه نقد را به معصومان(ع) نیز کشیده است که بعدا بخشی از آن تکذیب شد.

,

وی اضافه کرد: نامه‌های زیادی ارسال شد و تماس‌های فراوانی به دفتر حاصل شد که چرا حریم معصومان(ع) شکسته شده و شما سکوت کردید که به آنها بیان شد که سکوت نمی‌کنیم.

,

معصومان(ع) خط قرمز ما می باشند/کار به خط قرمز ها نداشته باشید

, معصومان(ع) خط قرمز ما می باشند/کار به خط قرمز ها نداشته باشید,

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه معصومان(ع) خط قرمز ما می باشد،ابراز داشت: صرف نظر از این که محتوای کلام آن مسئول چه بوده می‌گوییم معصومان(ع) خط قرمز ما هستند و معصوم بودن آنها از خطا و گناه از مسلمات مذهب ما است چرا هنگامی که می‌خواهید مسئله نقد را به همه عمومیت دهید؛ به سراغ زمان معصومان می‌روید.

,

وی تاکید کرد: به آنها بیان می‌شود کار به خط قرمز نداشته باشید که تفسیرهای مختلف داشته باشد و سر و صدا ایجاد شود.

,

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه  در این هنگام که نیاز شدید به وحدت داریم نباید سخنانی گفته شود که جامعه را ملتهب کند، افزود: شما بگویید که هیچ یک از مسئولان معصوم نیستند و قابل نقد هستند؛ چه کار به زمان معصومان دارید که دردسر درست می‌کنید.

,

تضعیف قوای سه گانه در شرایط کنونی به صلاح جامعه نیست

, تضعیف قوای سه گانه در شرایط کنونی به صلاح جامعه نیست,

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی تضعیف قوای سه گانه به صلاح جامعه نیست گفت: برخی اوقات خودشان برای خودشان مشکل ایجاد می‌کنند؛ اینگونه مسائل سبب شده که این باور برای برخی پیدا شود که منظورشان این است که ذهن مردم را از مسائل اصلی دور و به مسائل حاشیه ببرند، نباید کاری کرد که این باور برای مردم پیدا شود.

,

این مرجع تقلید با اشاره به برخی اولویت های مهم کشور عنوان داشت: جلوگیری از گرانی، تولید کار برای جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان و اصلاح فضای مجازی و در دسترس قرار دادن فضای مجازی سالم از مهم‌ترین امور است.

,

همه در فضای مجازی کنونی نوکر بی اختیار صهیونیست هستند

, همه در فضای مجازی کنونی نوکر بی اختیار صهیونیست هستند,

وی ادامه داد: این فضای مجازی کنونی که مانع و فیلتر از آن برطرف شد بدون تردید تمام اختیاراتش در اختیار صهیونیست‌ها و آمریکا است و به همه اجازه دادند که در آن وارد شوند ولی به صورت نوکر بی‌اختیار باشند.

,

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: آیا در شأن یک ملت پرافتخار است که نوکر بی‌اختیار صهیونیست‌ها باشد، اکنون که این فضا باز شده، اگر بار دیگر سبب اغتشاش شود؛ مردم شما را نخواهند بخشید.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه