اخبار داغ

میاندوآب شهری سیاست زده یا غیرسیاسی؟!

میاندوآب شهری سیاست زده  یا غیرسیاسی؟!
یکی از موضوعاتی که همواره در مورد میاندوآب، مطرح بوده، سیاست زدگی این شهر است که این موضوع را برخی از افراد از دلایل عقب ماندگی این شهر عنوان می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  یکی از موضوعاتی که همواره در مورد میاندوآب، مطرح بوده، سیاست زدگی این شهر است که این موضوع را برخی از افراد  از دلایل عقب ماندگی این شهر عنوان می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

میاندوآب همیشه با مسائل حاشیه ای درگیر بوده و در هر بخشی از آن می توان حاشیه را مشاهده کرد از پرداختن به جزئیات به جای کلیات گرفته تا بحث های سیاسی در گروه های مجازی و محافل مختلف.

,

میاندوآب، بیش از اندازه سیاسی است

,

در همین زمینه حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب معتقد است که متاسفانه شهرستان میاندوآب بیش از اندازه سیاسی بوده و همین عامل از عوامل عدم پیشرفت میاندوآب است.

,

وی معتقد است که در هر نقطه از کشور تنها در ایام انتخابات اختلافات سیاسی را شاهد بوده اما در میاندوآب در طول چهار سال چه بعد از انتخابات مجلس و یا ریاست‌جمهوری این اختلافات وجود داشته و میاندوآب همه روزه سیاسی است و دعواهای سیاسی تمام نمی‌شود.

,

امام جمعه میاندوآب هم چنین می گوید اگر می خواهیم میاندوآب آباد شود، با دیدگاه جناحی، گروهی و سیاسی شهر توسعه نمی یابد و  نباید فضای شهر را سیاسی نگه داشت.

,

میاندوآب، شهر سیاست زده نیست

, میاندوآب، شهر سیاست زده نیست,

فرماندار میاندوآب هم در مراسم تودیع و معارفه شهردار میاندوآب، در سخنانی گفت که میاندوآب شهر سیاست زده نیست و یک دلیل آن این است که نه هاشمی ، نه محبی نیا به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نه بنده به عنوان فرماندار هیچ فردی را به شورای اسلامی شهر برای شهرداری تحمیل نکرده ایم.

,

ناصر امیری در ادامه هم چنین اظهار کرد که مردم و مسئولان و نمایندگان به فکر آبادانی و توسعه این شهر هستند و هیچ اختلاف سیاسی در شهر وجود ندارد.

,

مردم میاندوآب از مسائل حاشیه ای و سیاسی بازی خسته شده اند

,

از سوی دیگر وی اخیرا در جلسه ستاد امور ساماندهی جوانان میاندوآب، با انتقاد از حاشیه سازی ها، گفت: در این شهر همه مسئولان اعم از امام جمعه، نمایندگان مجلس، فرماندار و مسئولان دست به دست هم داده و می خواهند شهر در آرامش باشد و مردم و مسئولان  نیز از مسائل حاشیه ای و سیاسی بازی خسته شده اند.

,

اما مروری جمع بندی این گفته ها و نیز گزارش میدانی و نظرخواهی از مردم نشان می دهد که قریب به اتفاق مردم میاندوآب به سیاست زده بودن این شهر اذعان داشته و همین امر را نیز یکی از دلایل عدم پیشرفت میاندوآب علی رغم موقعیت منحصر به فرد این شهر می دانند که با وجود اقداماتی که در گذشته انجام شده است، هنوز هم نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد.

,

ولی علی رغم این موضوع در پایان نتیجه گیری نکرده و قضاوت در مورد اینکه میاندوآب شهر سیاسی و سیاست زده هست یا نیست را به خود مردم واگذار می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه