اخبار داغ

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان :

اقامتگاه های بوم گردی نماد موفقیت گردشگری کرمان در اقتصاد مقاومتی

اقامتگاه های بوم گردی نماد موفقیت گردشگری کرمان در اقتصاد مقاومتی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان گفت : اقامتگاه های بوم گردی نماد موفقیت گردشگری استان در اقتصاد مقاومتی دانست است و این اقامتگاه ها باعث تغییرات کاملا محسوسی در سطح استان به ویژه مناطق روستایی در رابطه با مباحث اقتصادی ، اجتماعی و حتی زیست محیطی شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جهانشاهی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان در گفتگو با کرمان ۱۴۰۰ با بیان این که یکی از مهم ترین حوزه هایی که بسیاری از اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق می سازد صنعت گردشگری است ، اظهار داشت : صنعت گردشگری صنعتی انسانی است که توجه انسان انجام می شود و جایگزین ماشینی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد جهانشاهی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان در گفتگو با , کرمان ۱۴۰۰, کرمان ۱۴۰۰,  با بیان این که یکی از مهم ترین حوزه هایی که بسیاری از اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق می سازد صنعت گردشگری است ، اظهار داشت : صنعت گردشگری صنعتی انسانی است که توجه انسان انجام می شود و جایگزین ماشینی ندارد.,  ,

وی گفت :  این صنعت مبتنی بر منابعی است که خیلی از این منابع و محصولات بر گرفته از زندگی مردم و پیرامون زندگی مردم است و به دلیل مهمان نوازی باعث ارتباط نزدیک افراد به یکدیگر می شود.

,

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان عنوان کرد : ارزان قیمت بودن ، قابلیت توزیع ثروت ، نرخ بازگشت سرمایه مناسب ، در دسترس بودن و موارد دیگر را از ویژگی های صنعت گردشگری بر شمرد .

,

جهانشاهی افزود : با توجه به این ظرفیت موارد و فاکتورها استان کرمان هم در مسیر بهره گیری از این قابلیت های گردشگری برنامه جدی داشته است و خروجی این برنامه های در طی سال های اخیر افزایش ۳۰ درصدی شاخصین این صنعت می باشد .

,

وی اقامتگاه های بوم گردی را نماد موفقیت گردشگری استان در اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد : اقامتگاه های بوم گردی باعث تغییرات کاملا محسوسی در سطح استان به ویژه مناطق روستایی در رابطه با مباحث اقتصادی ، اجتماعی و حتی زیست محیطی شده است .

,

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان توضیح داد : در حال حاضر بیش از ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و نزدیک به هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این امکان و فضای جدید مشغول به فعالیت می باشند .

,

جهانشاهی در پایان اظهار کرد : ایجاد توسعه و کسب و کارهای خرد یکی از اهداف مهمی است که صنعت گردشگری در استان کرمان به ویژه در مناطق روستایی هدف گذاری نموده است و خوشبختانه در این رابطه جز استان های پیشرو در سطح کشور می باشد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه