اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده:

دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان می‌شود/دیدار فرمانده سپاه خدابنده با خانواده دو شهید+تصاویر

دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان می‌شود/دیدار فرمانده سپاه خدابنده با خانواده دو شهید+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم اشراق،امروز رسول اکبری فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به همراه مشایخی پور فرمانده حوزه کارمندی شهر قیدار با دو خانواده شهیدعلی رستمخانی و شهید حجت اله اسمعیلی دیدار و از آنها دلجویی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم اشراق,

فرمانده سپاه خدابنده در این دیدار با تاکید بر امنیت و تدوام انقلاب که ناشی از خون شهدای گرانقدر است گفت:سپاه و بسیج هم قدردان ایثارگری شهیدان و خانواده گرانقدر آنان بوده و هست و این راه را ادامه خواهد داد.

,

وی افزود: دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است و پشتیبانی از خانواده شهدا، باعث استحکام و پایداری این نظام و انقلاب می شود گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و نظام و این انقلاب را دارند.

,

, ,

اکبری ادامه داد: عزت، امنیت و اقتدار این مرزبوم در جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران این مرزبوم است.

,

وی پاسداشت میراث گرانقدر شهداء را رسالتی عظیم دانست و تصریح کرد: نباید بگذاریم ارزش های شهداء در جامعه کمرنگ شود و جامعه از اندیشه های آرمانی حقیقی انقلاب فاصله بگیرد.

,

اکبری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک وظیفه است خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران یک افتخار بزرگی است که دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت انسان می‌شود.

,

, ,

وی بیان کرد: امروز احتیاج داریم از شهدا الهام بگیرم و مخصوصا که انقلاب اسلامی رفته رفته در سطح بین الملل تاثیر گذار شده فوق العاده قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتقا یافته است و در واقع ملتی که دشمنش زیاد شده و این همه دشمنانش در هیاهو بر علیه ایران است پیام بزرگی دارد و این پیام، پیام قدرتمندانه انقلاب اسلامی و پیروزی بر مستبکران است.

,

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه ملتی که دشمنش زیاد شده آن ملت باید آگاه باشد و فوق العاده با بصیرت به مسائل نگاه کند تصریح کرد: راه شهدا همچنان مستدام و پر رهرو است و وظیفه همه ما اینست که در خدمت شهدا باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ما را مصون می کند افزود: جامعه و نسل فعلی و آینده ما، نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است و رمز پیروزی انقلاب اسلامی نیز در جنگ تحمیلی رهبری های امام راحل و تبعیت رزمندگان اسلام از ولایت فقیه بود.

,

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: جایگاه امروز همه مسئولان به واسطه خون شهداست و همه شهدا مدیون شهدا و خانواده های آنان هستند که وظیفه دارند به ملت خدمت کنند.

,

, ,

شایان ذکر است با اهداء هدیه و لوح تقدیری از این دو خانواده شهید تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه