اخبار داغ

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

برگزاری همایش شعر و خاطره شهدا یادبودی از رشادت های دلیر مردان انقلابی است

برگزاری همایش شعر و خاطره شهدا یادبودی از رشادت های دلیر مردان انقلابی است
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ شهید و شهادت در همایش های این چنینی که با ذکر شعر و خاطره شهدا همراه است علاوه بر نورانی کردن محفل، یادآور رشادت های دلیر مردان انقلابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی در همایش شعر و خاطره شهدا که در سالن ارشاد گلشهر در شهرستان چابهار برگزار شد، اظهار کرد: گفتمان سازی و ترویج فرهنگ شهادت در سیستان و بلوچستان و آماده سازی فضا برای برگزاری کنگره ملی شهداء با همکاری و مساعدت سازمان های فرهنگی و مذهبی از جمله سپاه پاسداران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما و حوزه هنری در این استان را از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.
وی با بیان اینکه زبان شعر بُرنده و جذاب است و به معانی عمق می‌بخشد افزود: قرائت شعر، بیان خاطره، اجرای سرود و برنامه هنری، پخش فیلم کوتاه و تقدیر از شاعران و هنرمندان از جمله برنامه‌های اجرایی در شب شعر خاطره شهداست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از مؤثرترین روش­‌های ترویج ارزش‌های اسلامی بزرگداشت افرادی است که در آن ارزش­‌ها پیشرو بوده اند و می‌توانند برای دیگران الگو باشند به عبارتی با معرفی و تقدیر از قهرمانان واقعی ارزش­‌ها، می ­توان آنان را به عنوان الگو معرفی کرد تا عموم افراد ترغیب شوند که سبک زندگی خود را با آنان مطابقت دهند.
حجت الاسلام بزمانی تصریح کرد: با برگزاری شب شعر و خاطره شهدا، این عزیزان را به عنوان الگویی واقعی به اقشار مختلف جامعه معرفی می شود و یادبودی از ایثارگری ها و رشادت های جانانه شهدا در طول این اقلاب می باشد.
وی با اشاره به برگزاری این همایش در شهرستان های استان خاطرنشان کرد: این مراسم در شهرستان های ایرانشهر، خاش، مهرستان، سیب و سوران، نیکشهر، کنارک و چابهار برگزار شده است و امیدواریم آنچنانکه شایسته و درخور شهدا بوده اجرا شده باشد تا در سال های متمادی نیز شاهد چنین برنامه های در سطح استان باشید.
​انتهای پیام/ک

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه