اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست اسکو:

دستگیری شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند+تصاویر

دستگیری شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند+تصاویر
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو از دستگیری یک شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،رضا نصوحی با اعلام این خبر در گفتگو با اوشکایا اظهار کرد :عوامل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو طی عملیاتی، یکی از شکارچیان مختلف حرفه ای و باسابقه در منطقه حفاظت شده سهند را در حین تعقیب گله های شکار شناسایی و دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا,

وی افزود: به همراه این شکارچی متخلف یک قبضه اسلحه غیر مجاز و قاچاق از نوع برنو به همراه ۶ تیر جنگی و ۲ فشنگ دوزمانه غیر مجاز و غیر قانونی، کارد، چراغ شکار و تعدادی دیگر از ادوات شکار کشف و ضبط کردند .

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: دو نفر از همدستان این شکارچی متخلف در جریان دستگیری نسبت به تمرد از دستور مامورین حفاظت محیط زیست با یک دستگاه نیسان پاترول متواری شده و هم اکنون تحت تعقیب می باشد .

,

وی در ادامه گفت: شکارچی متخلف تحویل مقامات قضایی شد.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو در پایان تصریح کرد: فرد دستگیرشده قبلا نیز سابقه تخلف در امر شکار داشته و تا کنون نسبت به شکار گونه های نادر جانوری در این منطقه حفاظت شده نموده است .

,

گفتنی است منطقه حفاظت شده سهند ۶۵۶۷۲ هکتار مساحت دارد که ۴۱۹۰۳ هکتار و قسمت بیشتر ان در شهرستان اسکو واقع شده و زیستگاه گونه های مختلف جانوری از قبیل قوچ و میش ارمنی ، گربه پالاس ، راسو ، خرس قهوه ای ، گرگ ، خرگوش ودیگر جانوران وحشی است.

,

 

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه