اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد

کلنگ زنی و افتتاح 6 پروژه ورزشی در دهه فجر/ مشخص شدن وضعیت مدیرکلی ورزش خراسان جنوبی در هفته آینده

کلنگ زنی و افتتاح 6 پروژه ورزشی در دهه فجر/ مشخص شدن وضعیت مدیرکلی ورزش خراسان جنوبی در هفته آینده
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در خصوص وضعیت مدیرکلی این اداره گفت: الان نمی توان چیزی بگویم، صبر کنید و ببینید هفته آینده چه خواهد شد، من می دانم، اما نمی توانم به شما بگویم، کسی به استان خواهد آمد و همه چیز را خواهد گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمداسماعیل افضل‌پور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه های این اداره کل به مناسبت دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی بیان کرد: این اداره کل به مناسبت دهه فجر، 292 عنوان برنامه را برگزار خواهد کرد که از این تعداد 200 برنامه توسط ادارات ورزش شهرستان ها، 50 عنوان برنامه توسط هیئت های ورزشی و 42 عنوان برنامه هم توسط معاونت امور جوانان است.

,

 

,

افضل پور از جمله این برنامه ها را دیدار با پیشکسوتان ورزشی، نمایشگاه عکس ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف جام فجر، برگزاری جشنواره های بومی محلی برای روستائیان و عشایر، گفتگوی مستقیم ورزشکاران با مسئولان، برگزاری جشنواره ازدواج جوانان و ... عنوان کرد.

,

 

,

وی همچنین به کلنگ زنی یا افتتاح برخی پروژه های ورزشی طی دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح خانه کبدی استان، افتتاح زمین فوتبال ساحلی فردوس، راه اندازی مجدد استخر سرپوشیده درمیان، کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی لانو نهبندان با اعتبار 120 میلیون تومان، کلنگ زنی سالن ورزشی روستای بورنگ با اعتبار 900 میلیون تومان، از جمله این طرح ها است.

,

 

,

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی همچنین از کلنگ زنی خانه جوان طبس با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان خبر داد و گفت: 50 درصد از اعتبارات این پروژه در سال 96 و 50 درصد هم در سال 97 تامین خواهد شد.

,

 

,

افضل پور با اشاره به سهم 13 میلیارد تومانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سال 96 از محل اعتبارات 0.27 درصد مالیات بر ارزش افزوده اظهارکرد: این اعتبارات برای اجرای پروژه های دولتی است که اخیرا 20 درصد از این اعتبارات تخصیص یافته و برای پروژه ها هزینه خواهد شد، همچنین خانه جوان طبس هم که جزو پروژه های مصوب استانی و قرار است کلنگ زنی شود، از این اعتبارات سهم می برد.

,

 

,

وی با اشاره به دیدارش به همراه نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان اظهارکرد: در این دیدار امیرحسنخانی موضوعات ورزشی حوزه انتخابیه اش را پیگیری کرد بخصوص استخر بشرویه که با پیشرفت 30 درصدی، به دلیل عدم تخصیص اعتبارات نیمه ساز مانده است، که در این خصوص سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده و وزارتخانه هم با این موضوع موافقت کرده است.

,

 

,

 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هم اکنون 80 ورزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که در هر شهرستان، با اولویت بندی انجام شده برای پروژه ها، اعتبارات اختصاص خواهد یافت، البته اولویت با پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است.

,

 

,

افضل پور با اشاره به اینکه هم اکنون 60 درصد زمان فعالیت های ورزشی در اختیار آقایان و 40 درصد در اختیار خانم ها است، بیان کرد: همچنین در سطح استان 21 هزار و 374 ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده وجود دارد که از این تعداد 13 هزار و 243 نفر آقا و 8 هزار و 131 نفر خانم هستند.

,

 

,

وی در خصوص سوال خبرنگار خاورستان، مبنی بر تدبیر اداره کل ورزش و جوانان بمنظور رفع مشکلات باشگاه بدنسازی شهر زیرکوه بیان کرد: این باشگاه را با خرید تجهیزات یا انتقال تجهیزات از بیرجند، به مرور تجهیز خواهیم کرد.

,

 

,

افضل پور در پاسخ به اینکه آیا تجهیزاتی که از بیرجند منتقل می شود، نو خواهد بود یا دست دوم، افزود: این تجهیزات قابل استفاده است و مستهلک نیست.

,

 

,

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خاورستان؛ مبنی بر اینکه نتیجه استعفای جنابعالی به کجا رسید و مدیریت این اداره کل در چه وضعیتی است؟ گفت: مدیریت اینجا مقابل شما نشسته است، در مقطعی از زمان خواسته ها و مشکلاتی داشتیم که شرایط ادامه کار را سخت کرد و مطرح کردیم، که این مشکلات اکنون در حال برطرف شدن است.

,

 

,

افضل پور افزود: وزارتخانه هم قصد داشت تغییراتی ایجاد کند و این مدیران وزراتخانه هستند که تصمیم می گیرند، ما هم در این موضوع ورود پیدا نمی کنیم و تا زمانی که بخواهند کار می کنیم و گزارش آن را ارائه می دهیم، زمانی هم که گفتند بروید، می رویم.

,

 

,

وی در پاسخ به اینکه " جنابعالی درخواست استعفا و خاتمه مدیریت کردید، نه وزارتخانه! " گفت: هفته آینده همه چیز مشخص می شود و قرار است سرپرست معاونت انسانی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه انسانی منصوب و حکم معاونت داده شود.

,

 

,

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی  دوباره در پاسخ به اینکه " منظور انتصاب معاونت ها نیست، مدیریت چه می شود؟" گفت: الان نمی توان چیزی بگویم، صبر کنید و ببینید هفته آینده چه خواهد شد، من می دانم، اما نمی توانم به شما بگویم، کسی به استان خواهد آمد و همه چیز را خواهد گفت.

,

 

,

افضل پور با اشاره به اینکه هم اکنون مجموعه در حال کار است و هیچ مشکلی نداریم، اظهارکرد: تغییرات برای مدیران همیشه وجود دارد و کسی که مدیر می شود همیشه برای تغییر آماده است، مهم این است که به تلاشمان ادامه دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه