اخبار داغ

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد؛

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی در بهمن‌ماه/ سوم فروردین افتتاحیه رسمی آیین تبریز 2018 با حضور مقامات کشوری و بین‌المللی

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی در بهمن‌ماه/ سوم فروردین افتتاحیه رسمی آیین تبریز 2018 با حضور مقامات کشوری و بین‌المللی
سردار استوار آذر گفت: بهمن ماه سال 96 مسابقات کشتی جام تختی و برنامه صنایع دستی در کشور بوسنی هرزگوین به مناسبت تبریز 2018 برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار حسن استوار آذر صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی تبریز 2018 که در محل استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: کمیته فرهنگی تبریز 2018 از اردیبهشت سال 95 شروع به فعالیت کرده که با برگزاری جلسات کارشناسی به صورت تخصصی 9 کارگروه تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: کارگروه‌های هنر، فضای‌مجازی، ورزش و جوانان، ایثار و مقاومت و شهادت و امور دینی از جمله این 9 کارگروه تخصصی بوده است.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری 163 برنامه توسط 21 دستگاه عنوان کرد: از این میان 47 برنامه به صورت بین‌المللی، 42 برنامه ملی و 64 برنامه به صورت منطقه‌ای اجرا شده و یا در آینده اجرا خواهد شد.

,

وی افزود: در آذرماه امسال هفته فیلم اروپایی و جشنواره ترنم آسمانی و در دی ماه نیز جشنواره موسیقی و تئاتر فجر، نمایشگاه هنری در دانشگاه ترکیه و مسابقات ورزشی در دانشگاه تبریز برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

,

استوار آذر در خصوص برنامه‌ ماه‌های آتی تبریز 2018 نیز توضیح داد: در بهمن ماه سال 96 مسابقات کشتی جام تختی، برنامه صنایع دستی در کشور بوسنی هرزگوین و در اسفندماه جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز به عنوان برنامه‌های بین المللی در چارت برنامه‌ها قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه رویداد تبریز 2018 سوم فروردین با حضور شخصیت‌های کشوری و بین‌المللی صورت خواهد گرفت خاطرنشان ساخت: همچنین در فروردین سال 97 آیین جشن نوروزی و مسابقات والیبال نشسته بین‌المللی نیز در راستای تبریز 2018 برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه