اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد؛

شرکت ۹۰۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان بروجن

شرکت ۹۰۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان بروجن
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از شرکت 9 هزار دانش‌آموز در نخستین جشنواره "قرآنی کودک و نوجوان"با موضوعات قرآنی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابوالفضل صالحی در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: در نخستین جشنواره "قرآنی کودک و نوجوان" ۹ هزار دانش‌آموز در موضوعات قرانی به مناسبت دهه‌ی فجر شرکت کردند.

صالحی ادامه داد: امسال برای اولین بار جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با همکاری آموزش‌وپرورش در مدارس شهرهای بروجن، سفیددشت، فرادنبه و نقنه برگزار شد.

صالحی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: به‌منظور شناسایی، هدایت، رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی آحاد مختلف مردم به‌ویژه در سنین کودکان و نوجوانان و ایجاد شور و اشتیاق قرآنی در جامعه، "طرح جشنواره قرآنی کودک و نوجوان" به مناسبت ایام‌ دهه‌ی فجر برگزار شده است.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان این که این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان سنین ۵ تا ۱۸ سال است، افزود: کودکان و نوجوانان هر مقطع تحصیلی در قالب یک گروه جداگانه در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم قرآن کریم، اذان، همخوانی قرآن، تواشیح، خوشنویسی و نقاشی با مضامین قرآنی، انشای نماز، صحیفه سجادیه، تفسیر، نهج‌البلاغه، مداحی با هم به رقابت پرداختند.

راهیابی ۳ هزار نفر به مرحله شهرستانی

صالحی اضافه کرد: در این جشنواره قرآنی ۹ هزار نفر در رشته های مختلف از مدارس بروجن و شهرهای مربوطه به‌صورت آموزشگاهی و در مقاطع مختلف با هم رقابت به پرداختند که ۳ هزار نفر از آن‌ها به مرحله شهرستانی راه یافت.

وی ادامه داد: از ۷ تا ۱۴ بهمن، تعداد ۳ هزار نفر منتخب مرحله شهرستانی باهم به رقابت می‌پردازند و به ۷۵۰ نفر آن‌ها که رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند جوایز اهدا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن افزود: رتبه‌های اول هر رشته که تعداد آن‌ها ۱۵۰ نفر است به مسابقات استانی آموزش‌وپرورش راه می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: محل برگزاری و داوری این جشنواره در مرحله شهرستانی، پسران کانون آینده‌سازان و دختران کانون فرهنگی و قرآنی کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجن  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
, راهیابی ۳ هزار نفر به مرحله شهرستانی,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه