اخبار داغ

معاون درمان استان تامین اجتماعی زنجان خبرداد

کمبود رادیولوژیست در مراکز درمانی استان زنجان

کمبود رادیولوژیست در مراکز درمانی استان زنجان
معاون درمان استان  زنجان با اشاره به کمبود برخی تخصصها ، همچون رادیولوژی در بخش درمان استان گفت: بعلت کمبود متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در سطح کشور و کثرت تقاضا ، ناگزیر به نوبت بندی برای روزهای آتی هستیم و در صورت وجود متخصص رادیولوژی ، ضمن استقبال ، آماده جذب ایشان بلادرنگ هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم، عابدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ مرکز درمانی در سطح استان با تامین اجتماعی طرف قرار دادهستند، اظهار داشت:   بیمه شدگان می توانند بخشی از خدمات درمانی مورد نیاز خود را با پرداخت فرانشیز ( سهم بیمه شده ) از مراکز درمانی طرف قرار داد دریافت کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

بیمه شدگان در مراجعه به بخشهای خصوصی و بعد از دریافت خدمات با ارائه صورتحساب می توانند هزینه آنرا برابر نرخ مصوب دولتی از دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی واقع در میدان دانشسرا مطالبه کنند.

,

وی تصریح کرد: دو بیمارستان با ۲۱۰ تخت، یک پلی کلینیک تخصصی ، و چهار مرکز درمانگاه سرپایی  به بیمه شدگان سازمان در حال خدمت رسانی هستند.

,

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء هتلینگ مراکز درمانی در دو بیمارستان تامین اجتماعی استان عنوان کرد:  اجرای طرح ارتقای هتلینگ از سال ۹۳ در راستای نظام سلامت کشور در حوزه معاونت درمان سازمان در دستور کار مدیریتهای درمان استانها قرار گرفته است.

,

وی افزود: افزود بیمارستانهایی که از قدمت ساختمانی بالایی برخوردار بودند در جهت سرویسدهی مطلوب و در شان و منزلت بیماران طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانها اجرایی و عملیاتی شد .

,

عابدی با بیان اینکه این طرح  افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین را بدنبال دارد، خاطرنشان کرد:  اجرای طرح ارتقای هتلینگ در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بخشهای اظفال ، لابی قسمتهای پذیرش ، ترخیص، فضای محوطه ، پارک کودک و در بیمارستان امید ابهر نیز در بخش جراحی زنان و مردان ، سالن ورودی بخشها و امکانات و تجهیزات اتاقها نوسازی و بهسازی شده است.

,

عابدی با اشاره به راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی و همچنین USSD تلفن همراه در طی دهه فجر امسال عنوان کرد: و با افتتاح این دو فاز ، نوبت دهی و پذیرش بیماران در سطح مراکز درمانی استان به ۴ طریق میسر خواهد شد.

,

معاون درمان استان در پایان ، به آغاز فاز دوم عملیات اجرایی طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانها پرداخت و گفت : ارائه خدمات درمانی را تعطیل نکرده ایم و در کنار آن ، عملیات اجرایی فاز ۲ این طرح را آغاز کرده ایم و ممکن است در چند ماه آینده و تا اتمام این فاز ، کاستی ها یا خللی در روند خدمت رسانی به بیماران و بیمه شدگان بوجود آید که پیشاپیش از همه مراجعین ، بیماران و همراهان پوزش می طلبیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه