اخبار داغ

امام جمعه اسکو:

حوزه های علمیه و مراجع عظام در برابر جسارت به ائمه (ع) سکوت نکنند

حوزه های علمیه و مراجع عظام در برابر جسارت به ائمه (ع) سکوت نکنند
امام جمعه اسکو گفت:حوزه های علمیه و مراجع عظام در برابر جسارت به ائمه (ع) سکوت نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار اوشکایا با انتقاد شدید از برخی زمزمه ها در داخل که بیان می کنند ما حتی می توانیم ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و امام عصر (عج) را مورد نقد قرار دهیم اظهار کرد: در نظام جمهوری همه اشخاص از جمله رهبری عزیز را می توان مورد نقد قرار داد و خود رهبری بارها تاکید کردند که کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها ایجاد شود و جوانان عزیز حرف دل خود را بگویند و مسئولین در قبال آنها پاسخ گو باشند ولی در عمل دیدیم بزرگترین مانع ایجاد چنین جلساتی مسئولین دولتی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا,

وی افزود:هیچ گاه نقد به ساحت مقدس پیامبر اکرم و حضرات معصومین (ع) قابل قبول نبوده و طبق فرموده آیات قرآن کریم؛ حرف و نظر پیامبر در هر امر فصل الخطاب بوده و هر کسی که از آن اطاعت و تبعیت نکند در گمراهی آشکار است.

,

وی ادامه داد: ریشه این حرف ها به صهیونیست و یهودیت بر میگردد و ما این عزیزان را از جسارت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و حضرات معصومین (ع) بر حذر داشته و توصیه می کنیم این همه سیاست زده نباشند و باید حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید در قبال این مواضع سکوت نکنند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسکو با اشاره به فرمایشات مهم رهبری در تبیین مسائل و قضایای اخیر کشور بیان کرد: رهبری عزیز فرمودند مطالبات به حق مردم با آشوبگران و اغتشاش گران فرق دارد و این مطلب نشان می دهد که بخشی از این حرکت که در اعتراض به وضع معیشتی و گرانی بود به حق می باشد.

,

وی با تشکر از مردم بصیر و هوشمند ایران اسلامی به خاطر پاسخ محکم و دندان شکن به آشوبگران و فتنه گران تاکید کرد: دشمن از ملت ایران سیلی خورده است و تا از تک تک ما انتقام نگیرد آرام نمی گیرد بنابراین باید همه مردم و مسئولین هوشیار بوده و از دشمن غفلت نکنیم.

,

امام جمعه اسکو در ادامه گفت: ما نه از آمریکا و نه هیچ یک از دشمنان خارجی خود هراس نداریم، زیرا آمریکا اگر می توانست علیه کشورمان غلطی کند آن زمانی که کشور هنوز بسیج و ارتش و قوای نظامی منسجم نداشت می کرد و امروزه آنان در برابر عظمت جمهوری اسلامی خوار و زبون گشته اند.

,

مرادپور یادآور شد: دشمن اصلی ما دو دستگی و ایجاد نفاق در بین مردم و جریانات در داخل کشور می باشد که باید همگان از دامن زدن به مسائل حاشیه ای اجتناب کنیم.

,

امام جمعه اسکو در پایان گفت: راه نجات کشور ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان با تکیه بر توان داخلی و اهمیت دادن به اقتصاد مقاومتی و مطالبه آن از طرف آحاد اقشار جامعه می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه