اخبار داغ

انتظار مردم شهید پرور اردل از استاندار محترم؛

انتخاب فرماندار بومی خواسته مردم اردل است/فرمانداری انتخاب شود که توانمند و دلسوز باشد

انتخاب فرماندار بومی خواسته مردم اردل است/فرمانداری انتخاب شود که توانمند و دلسوز باشد
شمارش معکوس برای معرفی فرماندار جدید شهرستان اردل به حرکت در آمده است،مردم ولایتمدار شهرستان اردل از استاندار محترم خواستند تا از نیروی توانمند بومی برای فرمانداراین شهرستان استفاده کنند تا بتواند با شناختی که از منطقه دارد، خدمات بیشتری به این مردم ارائه نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، بیست و هفتم دی ماه آخرین روز کاری فرماندار فعلی اردل است و آقای نوذری بعد از نزدیک به 45 ماه خدمت، جای خود را به یک فرماندار جدید و تازه نفس خواهد داد.
 
 با قطعی شدن انتصاب آقای نوذری به سمت معاونت سیاسی استانداری ایلام زمزمه ها و دغدغه های سیاسیون ،احزاب و مردم  بیشتر شده و تنها سوالی که به ذهنشان خطور می کند این است که چه کسی بعد از نوذری فرماندار اردل می شود.
 
حال که طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی قرار است آقای نوذری به استانداری ایلام بروند شایعات در فضای مجازی و مجالس بیشتر شده و انتظار دارند استاندار محترم فردی توانمند و شایسته را به این پست معرفی نمایند.
 
هم اکنون شمارش معکوس برای معرفی فرماندار جدید شهرستان اردل آغاز شده است و شنیده ها حاکیست که نام های متفاوتی در برخی محافل مطرح می شود و حتی در برخی محافل نیز از حرکات چراغ خاموش برای تصدی این پست مطرح است.

پیش‌بینی اینکه چه کسی سکان فرمانداری را بدست می گیرد کمی دشوار به نظر می‌رسد، اما نکته ای که می بایست در این راستا مد نظر قرار گیرد این است که مسئولیت فرمانداری باید به دستان کسی سپرده شود که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان شناخت کافی داشته باشد و در عین حال به دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این منطقه توجه ویژه ای داشته باشد.

قبل از تصمیم‌گیری و انتخاب فرماندار نکته ای که می بایست در این راستا مد نظر استاندار محترم قرار گیرد این است که نباید فردی کم سابقه در این پست استفاده شود، با انتخاب فردی با تجربه می توان شهرستان را در راستای مدیریت بهتر پیش برد.

 مردم شهرستان اردل بقطعاً در انتخاب مدیر برای شهرستان بیشتر دنبال فردی اجرایی در مدیریت این شهرستان هستند لذا مسئولان امر می بایست در انتخاب فرماندار برای شهرستان ملاک انتخاب را منافع شهرستان در نظر بگیرند نه منافع شخصی  یا فرد خاص.

از این رو انتخاب فردی برای مدیریت یکی از شهرستان‌های استان که سابقه درخشان و کارنامه قابل قبولی دراکثر بخش‌ها داشته است؛ قطعاً این مسیر را هموار خواهد کرد و این گزینش و انتخاب انتظار و مطالبه جدی مردم شهرستان از نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان چهارمحال و بختیاری است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه