اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس تأکید کرد؛

موتور پمپ های کشاورزی دهرضای ریگان به عشایر و جوانان جویای کار واگذار شود

موتور پمپ های کشاورزی دهرضای ریگان به عشایر و جوانان جویای کار واگذار شود
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت:موتورپمپ‌های کشاورزی دهرضا هر چه سریعتر تعیین و تکلیف شوند و بین عشایر و جوانان جویای کار که واجد شرایط هستند و در منطقه هم حضور دارند به صورت مشاع واگذار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر،شهرستان ریگان یکی از شهرستان های محروم استان کرمان می باشد و جوانان این خطه با پدیده شوم بیکاری دست و پنجه نرم می کنند و جوانان این خطه به علت نبود کار مجبور هستند به استان های همجوار عزیمت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

با واگذاری موتورپمپ‌های کشاورزی به جوانان جویای کار در این منطقه کشاورزی رونق بسیار خوبی خواهد گرفت و دیگر جوانان این خطه به استان ها و شهرهای همجوار برای کار عزیمت نخواهد کرد و منطقه دهرضا زمین های حاصلخیزی برای کشاورزی دارد.

,

حبیب الله نیکزادی پناه در رابطه با موتورپمپ‌های کشاورزی دهرضای ریگان در گفت و گو با خبرنگار صبح کویر، اظهار داشت:در دهرضای ریگان هشت حلقه چاه کشاورزی وجود دارد که برای هر چاه حدودا صد هکتار زمین است که در سال های گذشته عشایر می بایست در این منطقه اسکان شوند.

,

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد:موتورپمپ‌های کشاورزی دهرضا هر چه سریعتر تعیین و تکلیف شوند و بین عشایر و جوانان جویای کار که واجد شرایط هستند و در منطقه هم حضور دارند به صورت مشاع واگذار شوند و مسئولین هم به این موضوع توجه کنند و همکاری های لازم را داشته باشند.

,

نیکزادی پناه با بیان اینکه افرادی برای اجرای کشت و صنعت در منطقه دهرضا متقاضی بودند،تصریح کرد: برنامه ما این است که بتوانیم این چاه ها را به عشایر و جوانان و افرادی که فاقد زمین و جویای کار هستند واگذار کنیم.

,

نماینده مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر در پایان خاطر نشان کرد:با واگذاری این موتور پمپ ها به جوانان جویای کار انشاءالله بتوانیم تعدادی اشتغال پایدار ایجاد کنیم و هم اینکه انجا مستقر باشند تا بتوان خدمات رسانی بهتر برایشان انجام شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه