اخبار داغ

امام جمعه قهستان:

مسئولان پا به پای نیروهای مسلح در بحث امنیت حرکت نمی‌کنند

مسئولان پا به پای نیروهای مسلح در بحث امنیت حرکت نمی‌کنند
امام جمعه قهستان گفت: بسیاری از مسئولان در کشور پا به پای نیروهای مسلح در بحث امنیت و پیشرفت حرکت نمی‌کنند و متأسفانه برخی‌ها نیز برخورد بدی با مأمور نیروی انتظامی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی امام جمعه قهستان صبح امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سرافراز هادی کاردیده اظهار کرد: در آیات و روایات کلمه اربعین و عدد 40 بارها به کار برده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان, وحدت درمیان, وحدت درمیان,

 

,

وی با بیان این‌که نسبت به اموات نیز در طول تاریخ تنها یک‌بار اربعین صورت گرفته و آن هم اربعین امام حسین(ع) بوده است، گفت: در تاریخ آمده ائمه اطهار(ع) روز اربعین حسینی را هر سال گرامی می‌داشتند و مراسم چهلم امام حسین(ع) را باشکوه‌تر از عاشورا برگزار می‌کردند.

,

 

,

امام جمعه قهستان با بیان این‌که یکی از نشانه‌های مومن، زیارت اربعین امام حسین(ع) است، افزود: امروز نیز اربعین حسینی باشکوه برگزار می‌شود.

,

 

,

خزاعی تصریح کرد: برگزاری مراسم چهلم برای اموات در روایات نیامده است اما برگزاری مراسم ترحیم برای اموات مورد تأیید دین مبین اسلام است.

,

 

,

وی با بیان این‌که در روز قیامت سه گروه، علما، انبیا و شهدا شفاعت می‌کنند، ادامه داد: شهدا از رزق و روزی بهشتی استفاده می‌کنند و شهدا از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

,

 

,

امام جمعه قهستان با بیان این‌که بالاتر از شهادت نیکی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تمام شهدایی که دنبال خدمت به خلق باشند و جان خود را در این مسیر از دست بدهند جایگاه بالایی دارند.

,

 

,

خزاعی اظهار کرد: به برکت خون شهدا و تلاش شبانه‌روزی آن‌ها، امروز از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم و اگر قدر نیروهای مسلح را ندانیم امنیت را از دست می‌دهیم.

,

 

,

وی با بیان این‌که اشرار مسلح دست‌نشانده غرب هستند، افزود: دشمنان دنبال تضعیف قوای نظامی و بازرسی از سایت‌های نظامی هستند و نمی‌توانند اقتدار کشور را مشاهده کنند.

,

 

,

امام جمعه قهستان با بیان این‌که نباید اجازه دهیم که امنیت کشور خدشه‌دار شود، گفت: باید به حال آن مسئولی تأسف خورد که روی میز خود نشسته و حرف‌های ناپسندی در مورد نیروهای مسلح می‌زند.

,

 

,

خزاعی عنوان کرد: بسیاری از مسئولان در کشور پا به پای نیروهای مسلح در بحث امنیت و پیشرفت حرکت نمی‌کنند و متأسفانه برخی‌ها نیز برخورد بدی با مأمور نیروی انتظامی دارند.

,

 

,

وی بیان کرد: حکومت با امنیت برقرار است و امنیت اکسیژن جامعه می‌باشد و بدون این اکسیژن کسی نمی‌تواند بهره‌ای ببرد.

,

 

,

امام جمعه قهستان با بیان این‌که شهید کاردیده، شهید نایبی و سایر شهدا با خدا معامله کردند، گفت: باید با اشرار و دشمنانی که دنبال فتنه و تخریب هستند برخورد جدی صورت گیرد و هیچ کوتاهی انجام نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه