اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف ایجرود:

935 پروانه کسب صنفی در ایجرود صادر شد

935 پروانه کسب صنفی در ایجرود صادر شد
رئیس اتاق اصناف ایجرود با اشاره بر اینکه تاکنون 935 فقره پروانه کسب صنفی در ایجرود صادر شده است، گفت: 97درصد اصناف ایجرود دارای پروانه کسب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروغ نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره به اینکه تاکنون 935 پروانه کسب صنفی در شهرستان ایجرود صادر شده است، اظهار کرد: 97 درصد صنوف در ایجرود دارای پروانه کسب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایجرود خبر،,

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 10 فقره بازرسی از صنوف شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: تقریبا هر روز از صنوف برای پیشگیری از گران فروشی بازرسی از اصناف شهرستان انجام می گیرد.

,

نجفیان با اشاره بر اینکه دوره های آموزشی فقه بازار و کسب حلال در ایجرود، ادامه داد: برای افرادی که دارای جواز کسب هستند و یا کسانی متقاضی دریافت جواز هستند کلاس آموزشی احکام شرعی فقه بازار برگزار می‌شود. 

,

رئیس اتاق اصناف ایجرود  با بیان اینکه 120 مورد توزین ترازو در شهرستان ایجرود انجام شده است، افزود: تاکنون تخلفی در خصوص ترازوها در شهرستان مشاهده نشده است.

,

وی با بیان اینکه در سالجاری 73 فقره پروانه کسب صنوف در ایجرود صادر شده است، افزود: پیش بینی می شود صدور جواز کسب تا دو برابر با توجه به تقاضا ها در شهرستان ایجرود انجام شود.

,

رئیس اتاق اصناف ایجرود، گفت: بیشترین تعداد صدور پروانه کسب برای خوار وار فروشی، مصالح فروشی، نانوایی و خدمات فنی بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

,

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه