اخبار داغ

پس از چهار سال حضور سردار کریمیان در تبریز؛

سرداری از دیار باکری‌ها، فرمانده دلاوران عاشورایی می‌شود+ بیوگرافی و تصاویر

سرداری از دیار باکری‌ها، فرمانده دلاوران عاشورایی می‌شود+ بیوگرافی و تصاویر
سردار عابدین خرم فرماندهی پیشین سپاه شهدای استان آذربایجان‌‌‌‌غربی از روز پنج‌‌شنبه فرماندهی سپاه عاشورا را برعهده می‌‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سپاه 31 عاشورا از بدو تاسیس همواره نقشی برجسته در معادلات امنیتی، نظامی و فرهنگی منطقه و سطح کشور داشته و به خاطر وجود فرماندهان دریادل و نیروهایی مخلص در هر معرکه‌ای که وارد شده سربلند بیرون آمده است. تیپ عاشورا که در عملیات طریق القدس راه‌اندازی شد با فرماندهی آقا مهدی باکری نمونه‌ای بی‌بدیل از رشادت‌ و ایثار در معرکه‌ی خون و نبرد را به نمایش گذاشت و پس از آن در طی تمام این سال‌ها با حضور فرماندهانی همچون باکری در راه صیانت از دستاورهای انقلاب اسلامی پیش می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اینک پس از 51 ماه حضور سردار کریمیان که خود آزاده‌ی دوران دفاع مقدس و از نیروهای زبده‌ی لشکر عاشورا در دوران جنگ تحمیلی بوده است، مردی دیگر از دیار باکری‌ها فرماندهی سپاه همیشه پیروز عاشورا را بر عهده خواهد داشت.

,

, ,

سردار خرم کیست؟

, سردار خرم کیست؟, سردار خرم کیست؟,

سردار سرتی‍پ دوم پاسدار عابدین خرم از فرماندهان دفاع مقدس  است که فرماندهی در عملیاتهای والفجر ۴ ، نصر ۵ ، کربلای ۱۰ و بعد از قبول قطعنامه ریس ستاد تیپ ۴۸ فتح و لشکر استقراری سردشت، فرماندهی سپاه پیرانشهر، سلماس، خوی، معاونت هماهنگ کننده منطقه بسیج استان آدربایجان غربی، فرماندهی لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) جانشین فرماندهی سپاه سهدا و فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی به مدت ۶۸ ماه را در کارنامه‌ی خدمت خود داشته است.

,

, ,

 

,

, ,

سردار خرم روز پنجشنبه 28 دی ماه با حضور نمایندگان، مسؤولان استانی و فرماندهان لشکری در حسینیه اعظم لشکر عاشورا به عنوان فرمانده جدید لشکر همیشه قهرمان عاشورا و جانشین سردار غلام عسکر کریمیان معرفی خواهد شد.

,

گفتنی است سردار کریمیان در کنار شهید مهدی باکری و دیگر یاران وی سال 59 جذب نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و بیشتر در نیروی انسانی، اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا خدمت کرد.

,

در عملیات خیبر بعد از مجروحیت از ناحیه فک و صورت در طلائیه به اسارت دشمن درآمده و بعد از هفت سال در سال 1369 به میهن اسلامی‌مان بازگشت؛ سردار کریمیان در تیپ یکم حضرت عباس لشکر 31 عاشورا با مسئولیت‌های گوناگون ادامه خدمت داد و در شهرهای ارومیه، کرمانشاه، تبریز، قم و اردبیل در پست‌‌های فرماندهی خدمت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه