اخبار داغ

برادر شهید بیضایی:

"تو شهید نمی شوی" همان نشان دادن سنت‌های دوران دفاع مقدس است

"تو شهید نمی شوی" همان نشان دادن سنت‌های دوران دفاع مقدس است
برادر شهید مدافع جبهه مقاومت اسلامی گفت: کتاب "تو شهید نمی شوی" با موضوع مجموعه خاطراتی در خصوص شهید محمودرضا بیضایی رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا بیضایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در خصوص کتاب "تو شهید نمی شوی" اظهار داشت: کتاب خاطرات شهید محمودرضا بیضایی با هدف نمایان نمودن امتداد نهضت و سنت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس در عصر حاضر، نگاشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با ضرورت پرداختن به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: در راستای معرفی مرام شهدا و نشان دادن سیره و سبک زندگی آنها نیاز است تا کتاب‌هایی از این دست تدوین و ارائه گردند.

,

برادر شهید بیضایی گفت: در این کتاب خاطرات مربوط به شهید از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی تا رسیدن به سکوی شهادت و هر آنچه از زندگی در کنار این شهید بزرگوار دیده بودم را بیان کرده‌ام.

,

بیضایی تاکید کرد: لذا این کتاب به عنوان معرفی همه جانبه‌ی شهید محمودرضا بیضایی نیست بلکه فقط مشتمل بر خاطراتی است که به عنوان برادر از وی در یاد داشتم.

,

, ,

وی ادامه داد: برای معرفی ابعاد زندگی شهدا باید از منابع دیگری چون والدین، همسر، دوستان و همرزمان نیز بهره جست و امیدواریم این کتاب به عنوان مقدمه‌ای برای دیگر آثار مکتوب در خصوص شهید باشد.

,

بیضایی با اشاره به اینکه در خصوص انتشار این کتاب با هیچ کدام یک از سازمان و ارگان‌های دولتی و خصوصی همکاری صورت نگرفته است و گفت: پس از تجاوز تعداد جلدهای چاپ شده به بیش از یک صد عدد بود که به پیشنهاد دفتر مطالعات جبهه فرهنگی به چاپ با تیراژ بالا رسید.

,

گفتنی است کتاب "تو شهید نمی‌شوی" خاطرات شهید جبهه مقاومت اسلامی محمودرضا بیضایی است که روز گذشته در تبریز رونمایی شد. شهید بیضایی بعد از دو سال حضور در جبهه سوریه، در بعد از ظهر ۲۹ دی‌ماه ۹۲ هم‌زمان با سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در اثنای درگیری با مزدوران تکفیری استکبار درحالی‌که فرماندهی محور عملیاتی در منطقه «قاسمیة» در جنوب شرقی دمشق را بر عهده داشت، در اثر اصابت ترکش‌های یک تله انفجاری به ناحیه سر و سینه، به فیض شهادت نائل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه