اخبار داغ

روایتی از حاشیه هایی که متن مشکلات است/ نبض کوچه هایی که با نبود سطل زباله گند می زند

روایتی از حاشیه هایی که متن مشکلات است/ نبض کوچه هایی که با نبود سطل زباله گند می زند
یکی از اهالی تازه آباد که جز مناطق حاشیه ای بیجار محسوب می شود ، گفت: همین را میدانم اگر یکی از مسئولان در این قسمت شهر زندگی می کردند ، شاید وضعیت چنین نبود و بیشتر به این منطقه رسیدگی می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بیجار بام ایران، بارها این جمله را شنیده ایم که شهر خوب را شهروند خوب می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران،,

اما همین شهروند خوب وقتی از  داشتن کمترین امکانات شهروندی مانند داشتن یک سطل زباله در سر کوچه محله زندگی خود محروم باشد باید چه کند؟

,

از لحاظ بصری شهر بیجار مشکلات فراوانی دارد که نوشتن و پرداختن به آن از حوصله این گزارش خارج است ، اما موضوعی که منجر به نوشتن این گزارش توسط خبرنگار ما شده است ، گلایه تعدادی از شهروندان محله تازه آباد که از مناطق قدیمی و حاشیه ای شهر بیجار است.

,

با مراجعه به این محله با چند نفر از شهروندان گفت و گوی داشته ایم که در ادامه می خوانید:

,

یکی از بانوان ساکن این منطقه بیان داشت: متاسفانه محله های پایین شهر همیشه مورد کم توجهی و بی مهری مسئولین بوده است و به جرات می توانم بگوئیم اصلا این محله ها فراموش شده اند.

,

وی گفت: نمی دانم از چاله چوله های این منطقه برایتان بگوئیم یا صدای پارس کردن سگ های وحشی که صدای زوه زوه آنها خواب را تا پاسی از ش بر ما حرام کرده اند.

,

همین را میدانم اگر یکی از مسئولان در این قسمت شهر زندگی می کردند ، شاید وضعیت چنین نبود و بیشتر به این منطقه رسیدگی می کردند.

,

محمدی یکی دیگر از ساکنان این محله در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: کوچه های تازه آباد از داشتن یک سطل زباله محروم هستند و هر روز شاهد تل انبار زباله های خانگی هستیم که محل جمع آوری حیوانات می شود.

,

 

,

, ,

این شهروند بیجاری تصریح کرد: تل انبار شدن کیسه های زباله و باز کردن آنها توسط حیواناتی از قبیل سگ ها که به وفور پیدا می شوند موجب بروز بیماری ها برای ساکنان این منطقه می شود.

,

یکی دیگر از شهروندان اعلام کرد: جولان سگ های ولگرد در ساعت های مختلف شبانه روز یکی دیگر از مشکلات این منطقه است که موجب هراس فرزندانمان شده است.

,

وی اظهار داشت: سگهای ولگرد علاوه بر اینکه از لحاظ بهداشتی برای مردم زیان آور هستند باعث برهم زدن آرامش و امنیت جانی شهروندان مخصوصاًٌ کودکان هستند.

,

 

,

, ,

این شهروند بیجاری ادامه داد: اهالی این منطقه هر روز صبح به جای لذت بردن از هوا و فضای مناسب،با کیسه های در هم دریده زباله روبه رو می شوند که تعداد زیادی سگ دور آن جمع شده است.

,

وی گفت:امیدواریم اعضای شورای شهر بیجار برنامه ای برای افزایش رفاه شهروندی در منطقه تازه آباد داشته باشند ، چون ما هم ساکن این شهر هستیم و حق داشتن امکانات را داریم.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه