اخبار داغ

مسکن، مهم ترین نیاز مددجویان؛

بیش از ۸۴۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن هستند

بیش از ۸۴۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن هستند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۴۸۸ خانواده مددجوی تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند و درصدد هستیم با تمهیدات لازم سر پناهی برای آنان تهیه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به ساخت و تحویل مساکن مددجویی به مددجویان تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) گفت: در سال ۹۵ تعداد ۳۹۲ واحد مسکن مددجویی ساخته شده و تحویل مددجویان گردید که از این تعداد ۱۸۹ واحد روستایی و ۲۰۳ واحد شهری بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به مقررات ساخت واحد های مسکن مددجویی در سال۹۶، افزود: مقرر شده تعداد ۴۷۲ واحد شامل ۲۵۳واحد شهری و ۲۱۹ واحد روستایی تا پایان سال ساخته شده و تحویل مددجویان شود.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در خصوص اعتبارات مورد نیاز این اقدام نیز عنوان کرد: در سال ۹۵ برای ساخت و تحویل واحد ها حدود ۱۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی ،صدقات،تسهیلات بانکی و خیرین هزینه شده و ۹۰میلیارد ریال اعتبار تحصیصی برای ساخت واحد های مددجویی در سال ۹۶ است.

,

سهندی، در ادامه بیشترین نیازمندان مساکن مددجویی را ساکن ارومیه و خوی عنوان کرده و افزود: اولویت ساخت مساکن مددجویی با زنان بی سرپرست و ایتام فاقد مسکن یا دارای مسکن غیر مقاوم یا فرسوده است.

,

وی، همچنین  افراد تحت پوشش کمیته امداد بدون مسکن را ۸هزار و ۴۸۸ خانواده بیان کرد و گفت: در مسکن روستایی منطقه ۱ ارومیه و در بحث مساکن مددجویی شهری مناطق ۲ و ۳بیشترین نیاز به مسکن مددجویی را داشته و منطقه۲ ارومیه بیشترین نیاز به تعمیرات را دارد.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد:۲هزارو۳۲۳ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اکنون اجاره نشین بوده و تعداد یک هزارو ۲۷۷ زن بی سرپرست و ۷۶۵ نفر ایتام نیازمند مساکن مددجویی هستند.

,

سهندی، در خصوص برنامه های مورد توجه کمیته امداد در خصوص تسهیل مشکلات مسکن مددجویی عنوان کرد: هر ساله قسمت عمده ای از اعتبارات کمیته امداد صرف تامین مسکن و یا تعمیرات آن می شود که به طور متوسط سالانه بالای ۴۰۰مورد تامین مسکن صورت گرفته و بالای ۱۰۰ مورد تعمیرات مساکن را داریم.

,

وی، در این خصوص تاکید کرد: در صورت موفقیت در سال ۹۷ با همکاری و تعامل سپاه در صدد ساخت یک هزار واحد روستایی بر خواهیم آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه