اخبار داغ

واژه گزینی معروف ها،

نقدی به واژه گزینی سلبریتی ها

نقدی به واژه گزینی سلبریتی ها
پرویز پرستویی بازیگری نام آشنا سینما و تلویزیون با یاد بردن حوادثی که برا مردم آذربایجان شرقی گران تمام شده است قلب مردم را جریحه دار کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد مسلمی در توفارقان نوشت ،پرویز پرستویی بازیگری نام آشنا و فعالی مدنی و فرهنگی هست.همه یمان دلسوزیهایش را در اتفاقات مختلف دیده ایم.شاهد عکس العملهای نترسش نسبت به قضایای متفاوت بوده ایم.کسی در خیرخواه بودنش شکی ندارد.
دیروز در گفتوگویی با یکی از شبکه های تلوزیون ضمن ابراز ناراحتی و تاسف در مورد کشتی سانچی اتفاقاتی که در یک سال بر مردم ایران گذشته تیتر وار بیان کرد.حادثه پلاسکو و زلزله کرمانشاه اولین اتفاقات تلخی بود که به ذهن پرویز پرستویی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,
,

سپس ریزگردها و بعدش آلودگی هوا و تعطیلیهای ناشی از آن به یاد استاد گرانقدر رسید.در این بین نه سیل و کشته شدن ۴۰ نفر در پس زمینه ذهن ایشان بود و نه کشته شدن ۵۰ نفر در آتشسوزی قطار تبریز-مشهد.
همین امروز در گفت و شنودهای روزمره در بازار آذرشهر ,مرکز حادثه تلخ سیل, مردم از کشتی سانچی سخن میگفتند.از زلزله های متعدد کرمانشاه و از پلاسکو.ولی حتی یک نفر به حادثه سیل اشاره نکرد.
چه کسی از تاثیرات و خطرات فاجعه بار خشکیدن دریاچه اورمیه روی مردم آذرشهر بی خبر هست؟

,
,
,

همین الان چندین روستا فلج شده و کشاورزی در حال نابودی هست.اقلیم هم در حال تغییر.ولی در اولویت های همین مردم ریزگردها رده بالاتری دارد.
از دیروز در اظهارنظرهای مختلف از شخصیتهای متفاوت چه در صداوسیما چه در فضای مجازی و چه در سطح جامعه هیچ اشاره ای به اتفاقات تلخ آذربایجان که در یک سال گذشته تجربه کرده است دیده نمیشود.میدانیم که سو نیتی پشت این سخنان نیست.اما نیاز هست که روشنفکران و جامعه شناسان ریزتر به این موضوع پرداخت کنند.چه اتفاقی افتاده که حوادث تلخ آذربایجان زود فراموش میشود و در پس زمینه هیچکس باقی نمیماند؟
 

,
,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه