اخبار داغ

اجرا 90 برنامه فرهنگی ورزشی در بانه /مراسم دهه فجر امسال در بانه باشکوهتر برگزار می شود

اجرا  90 برنامه فرهنگی ورزشی در بانه /مراسم دهه فجر امسال در بانه باشکوهتر برگزار می شود
معاون هماهنگ کننده سپاه بانه از برگزاری و اجرای 90 برنامه متنوع فرهنگی؛ ورزشی در طول دهه فجر امسال در بانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر؛ سرهنگ مصطفی پیرزاد ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان بانه گفت: کمیته نیروهای مسلح شهرستان بانه امسال 90 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی را برای ایام الله دهه فجر امسال پیش بینی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آرباباخبر, ؛,

وی افزود: این برنامه ها توسط حوزه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف بسیج با همکاری بخشداری ها و دهیاران در سطح شهرستان بانه برگزار خواهد شد.

,

سرهنگ پیرزاد با اشاره به برنامه های شاخص این کمیته در ایام الله دهه فجر گفت: برگزاری محفل انس با قرآن؛ برگزاری نشست های روشنگری در ارتباط با مسائل روز؛ برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی؛ ارائه تخفیف 50 درصدی به بازاریان بسیجی در خصوص صدور جواز کسب از جمله برنامه های شاخص کمیته نیروهای مسلح در ایام الله دهه فجر است.

,

معاون سپاه بانه گفت: رده های بسیج در بخش ها و روستاهای بانه آمادگی دارد که بمنظور ارائه یک برنامه واحد و  کیفی با بخشداران و دهیاران در سطح شهرستان همکاری لازم را داشته باشد.

,

وی همچنین نواختن زنگ انقلاب در مدارس بخش های شهر بانه؛ دیدار و سرکشی از بسیجیان کم بضاعت و بی بضاعت را از دیگر برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر امسال برشمرد.

,

در ادامه محمد فلاحی اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی  بایستی امسال برنامه های گرامیداشت دهه فجر با شکوه هر چه بیشتر در مقایسه با سنوات گذشته در بانه برگزار شود.

,

وی ضمن تاکید بر ضرورت نوآوری و ابتکار در اجرای برنامه های دهه فجر امسال افزود: برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسمات یوم الله دهه فجر بایستی تعامل و هماهنگی لازم بیش از هر زمان دیگری در بین کمیته ها وجود داشته باشد.

,

محمد فلاحی تصریح کرد: کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بانه امسال بایستی نسبت به فضاسازی محیطی تلاش بیشتری کند چرا که اجرای هنرمندانه و نشاط آفرینی در برنامه ها و آیین های گرامیداشت دهه مبارک فجر، موجب ماندگاری و روشنگری بیشتر ابعاد فرهنگی آن می شود.
 

,
,

فرماندار بانه همچنین از افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی و خدماتی مهم در بانه همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: در آیین بهره برداری از این پروژه ها مسئولین کشوری و استانی هم حضور خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه