اخبار داغ

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

تجهیز خانه های ورزش روستایی نباید مورد بی مهری قرار گیرد

تجهیز خانه های ورزش روستایی نباید مورد بی مهری قرار گیرد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: توسعه ورزش روستایی از برنامه های مهم حوزه ورزش در شهرستان گرمسار است و تجهیز خانه های ورزش روستایی نباید مورد بی مهری قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسار آنلاین، غلام رضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع فعالین هیات روستایی و عشایری با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد روستاهای شهرستان های گرمسار و آرادان دارای خانه ورزش روستایی هستند، گفت: تجهیز این خانه های ورزشی نیز نباید مورد بی مهری قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسار آنلاین,

کاتب از وجود بیش از 30 خانه ورزش روستایی در گرمسار و آرادان خبر داد و افزود: تا پایان سال 97 تمام روستاهای گرمسار و آرادان بدون خانه ورزش روستایی نخواهند بود.

,

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه توسعه ورزش روستایی از برنامه های مهم حوزه ورزش در شهرستان گرمسار است، گفت: در این بخش سخت افزار های ورزشی مناسبی با همت دهیاری ها و شورای روستاها در قالب خانه های ورزش روستایی فراهم شده است.

,

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس از اختصاص مبالغی در قالب توسعه ورزش روستایی در مجلس و دولت خبرداد و اظهار کرد: احیای ورزش های بومی و محلی به عنوان یک میراث ماندگار از برنامه ها وزارت ورزش و جوانان در کنار میراث فرهنگی و گردشگری است .

,

وی در ادامه تاکید کرد: استفاده از پتانسیل های روستایی می تواند باعث افزایش جمعیتی در این مناطق باشد و به همین دلیل در سرشماری سال گذشته شهرستان گرمسار در چند روستا مهاجرت معکوس صورت گرفته است که جای تقدیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه