اخبار داغ

آیت الله نوری همدانی:

بیکاری و گرانی دلیل اصلی اعتراض مردم است / مسئولان خواسته های مردم را محقق سازند

بیکاری و گرانی دلیل اصلی اعتراض مردم است / مسئولان خواسته های مردم را محقق سازند
این مرجع تقلید با بیان این که بیکاری و گرانی دلیل اصلی اعتراض مردم است، گفت: مسئولان با جدیت تمام خواسته های مردم را محقق سازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود  که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت هوشیاری و بیداری حوزه علمیه اظهار داشت:  اطلاع از تمامی موضات در دنیا یکی از اصلی ترین حوزه های علمیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی با بیان این که حوزه های علمیه نباید در برابر اتفاقات جهان سکوت کنند، ادامه داد: حوزه های علمیه همواره هوشیار و آگاه به مسائل هستند.

,

این مرجع تقلید در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وضعیت کشور و دنیا تصریح کرد: یکی از مسائل مهم کشور معیشت مردم است، این که آمار و ارقام بدهیم کافی نیست باید مردم رفاه و آسایشی در اسلام تاکید شده را در سفره خود ببینند.

,

وی عمل کردن مسئولان به مسائل اقتصادی را خواستار شد و بیان داشت: اگر مسئولان به وظیفه خود در عرصه اقتصادی عمل می کردند، این گرانی و مشکلات به وجود نمی آمد.

,

وی به صحبت های اخیر روحانی نیز اشاره کرد و گفت: بحثی مطرح شد مبنی بر این که به پیامبر و ائمه انتقاد می شده است که البته خلط مبحث شده است چون انتقاد نسبت به ائمه(ع) وجود ندارد و تنها از ایشان سوال می شده و ایشان پاسخ می دادند.

,

وی ادامه داد: مردم و مسئولان همه باید وحدت و اتحاد داشته باشند و حول فکر و خواسته رهبری حرکت کنند.

,

آیت الله نوری همدانی آگاهی و بیداری ملت را خواستار شد و افزود:  نباید طوری باشد که دشمن ما را مشغول یکسری مسائل کنند و آنها در حاشیه امن کار خود را پیش ببرند.

,

وی گرانی و بیکاری را عامل نارضایتی مردم عنوان کرد و ابراز داشت: حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کردند: مردم ناچار شدند به خاطر گرانی حرکتی کنند؛ اما دشمن موج سواری کرد و با استفاده از فضای مجازی و تحریک مردم این مسائل و مشکلات را ایجاد نمود.

,

این مرجع تقلید با بیان این که مردم نظام و انقلاب را دوست دارند، تاکید کرد: مردم برای حفظ و ابقای نظام حاضرند جان دهند و مملکت خود را دوست دارند؛ اما وقتی دیدند مسئولان به وظیفه خود در بحث معیشت عمل نمی کنند و جلوی قاچاق کالا گرفته نمی شود، به ستوه آمده و اعتراض کردند، اگر مسئولان وظیفه خود را به درستی انجام می دادند، آن جریانات به وجود نمی آمد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه