اخبار داغ

حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران به شهردار قدس

حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران به شهردار قدس
حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران شهرداری قدس با حضور فرمانده حوزه بسیج کارمندان شهرستان به مسعود مختاری ابلاغ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قدس خبر، اسماعیل اسماعیلی فرمانده حوزه بسیج کارمندان شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور در شهرداری قدس حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران را به مسعود مختاری ابلاغ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

در متن این حکم آمده است:

,

در متن این حکم آمده است:

,

برادر بسیجی جناب آقای مهندس مسعود مختاری

,

برادر بسیجی جناب آقای مهندس مسعود مختاری

, برادر بسیجی جناب آقای مهندس مسعود مختاری,
به پیشنهاد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان به موجب این حکم جنابعالی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران شهرداری قدس منصوب می شوید.
,
امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا،رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ره) و فرامین، تدابیر و منویات  ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) بتوانید با همت و تلاش هرچه بیشتر،حضور سازمان یافته اقشار مختلف مردم را در بسیج فراهم نموده،آنان را در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی در چهارچوب وظایف محوله به کارگیری کرده و به سهم خود در جهت پویایی بسیج ده ها میلیونی گامهای موثری بردارید.
,
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهرستان قدس
, فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهرستان قدس,
اسماعیل اسماعیلی
, اسماعیل اسماعیلی,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه