اخبار داغ

«ایموجی» اولین فیلمی که بعد از 35 سال در عربستان سعودی به نمایش گذاشته شد

«ایموجی» اولین فیلمی که بعد از 35 سال در عربستان سعودی به نمایش گذاشته شد
سال گذشته عربستان سعودی اعلام کرد که بعد از 35 سال تحریم در فیلم های سینمایی بالاخره به آن پایان میدهند و این به دلیل فشارهای پادشاه جوان کشور محمد بن سلمان است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛سال گذشته عربستان سعودی اعلام کرد که بعد از 35 سال تحریم در فیلم های سینمایی بالاخره به آن پایان میدهند و این به دلیل فشارهای پادشاه جوان کشور محمد بن سلمان است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

تئاتر در طول سال های 1980 به دنبال موج انسانی خیلی محتاط از بین رفته بود و دلیل آن فشارهایی بود که به وسیله ی روحانیون عربستان سعودی با دیدن فیلم وسترن و گناهکار دانستن آن به وجود آمده بود.

,

سعودی بعد از برداشتن تحریم اولین نمایش عمومی را به دست گرفته است که احتمالا بیشترین گناهکاران تولید و به وسیله ی هالیوود فیلم ایموجی ساخته شد .

,

بله قابل ذکر نیست که اینکار با صحبت کردن بسیار جیمز کوردن و بازیگران ایموجی یکی از بدترین بررسی های مطالب و مسائل در سال 2017 بود.

,

سلطان الوتایبی با دیدن فیلم ایموجی در صحنه نظر خود را اعلام کرد ، رویترز گفت : بسیار خوب است که سبب شادی بیشتر و عوض شدن روحیه ی مخاطب و یک نوع سرگرمی در آخر هفته است . این گامی است که خیلی دیر برداشته شد ولی خدا را شکر که این اتفاق افتاد . آن کاپیتان آندرپنتس این فیلم را دیده بود .

,

مقامات سعودی امید دارند که حداقل 300 سینما با 2000 نمایش در کشور در سال 2030 وجود خواهد داشت.

,

منبع: ایندیپندنت/ 16 ژانویه

, ایندیپندنت,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه