اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان:

گلستان، نیازمند پایانه تخصصی صادرات صنایع دستی است

گلستان، نیازمند پایانه تخصصی صادرات صنایع دستی است
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با بیان این مطلب که استان گلستان نیازمند پایانه تخصصی صادرات صنایع دستی است، اظهار کرد: ایجاد پایانه تخصصی صادراتی صنایع دستی در استان یکی از نیاز های اصلی تمرکز صادرات این محصولات از گلستان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "ابراهیم کریمی" مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در حاشیه دیدار با رئیس اتاق بازرگانی گرگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در استان ظرفیت هایی وجود دارد که هنوز هم بدلیل کمبود اعتبار، برای گردشگران نا آشنا است و انتظار می رود در این رابطه اقدام حمایتی صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در ادامه به نقش اتاق بازرگانی در شناساندن ظرفیت های گردشگری استان اشاره کرد و افزود: اتاق بعنوان پارلمان بخش خصوصی می تواند نقش شایسته ای در معرفی پتانسیل های استان در کشور های هدف داشته باشد.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان خاطر نشان کرد: ایجاد پایانه تخصصی صادراتی صنایع دستی در استان یکی از نیاز های اصلی تمرکز صادرات این محصولات از گلستان می باشد و امیدواریم جزو اولویت های اتاق قرار گیرد.

,

همچنین در این راستا، "علی محمد چوپانی" رئیس اتاق بازرگانی گرگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گردشگری سلامت و توریسم درمانی یکی از حوزه هایی است که می تواند نقشی بسزا در جهت توسعه گردشگری ایفا نماید و دامنه ای بسیار گسترده را شامل می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: استان گلستان ظرفیت خوبی در زمینه گزدشگری دارد اما می بایست در معرفی این پتانسیل ها بیشتر تلاش شود، لذا اتاق بعنوان نماینده بخش خصوصی در راستای رونق صنعت گردشگری، آمادگی خود را اعلام می نماید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه