اخبار داغ

در حاشیه سفر دوروزه مسئولین به نقاط مرزی سرباز صورت گرفت؛

تصویب ده‌ها طرح عمرانی در نقطه سفر مرزی/طرح روستا مشورتی با جدیت در سرباز پیگیری می شود+تصاویر

تصویب ده‌ها طرح عمرانی در نقطه سفر مرزی/طرح روستا مشورتی با جدیت در سرباز پیگیری می شود+تصاویر
مسئولین شورای اداری سرباز با هدف آشنایی با مشکلات شهروندان این شهرستان در سفری 2 روزه از روستاهای مرزی و محروم بخش کلات دیدن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، با هدف آشنایی با مشکلات شهروندان شهرستان سرباز، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان در 2 روز متوالی با حضور در روستاهای دور افتاده و مرزی منطقه کزور و دهستان کیشکور از توابع بخش سرباز کلات از نزدیک با مردم این مناطق دیدار کرده و دغدغه ها و مشکلات روستاها را مورد بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

در ابتدای این سفر دو روزه مسئولان شهرستان سرباز با حضور در منطقه کزور و روستاهای اطراف این منطقه ضمن بازدید از این مناطق، طرح روستا مشورتی را که از ابتکار بخشدار جدید بخش سرباز کلات است را در روستاهای کزور و اشکستگ برگزار کردند.
ساخت واحد آموزشی در روستای پتناگ توسط فرماندار  با مشارکت خیرین روستا، بهسازی ورودی و آغاز احداث پارک و کف شکنی چاه آب شرب روستای کزور، بهسازی معابر روستایی و ساماندهی قسمتی از حیاط مدرسه روستای اشکستگ، برق رسانی به مدرسه روستای حبیبه وساخت مدرسه دو کلاسه در این روستا از مهمترین مصوبات این جلسه مردمی بود.

,
,

حضور مدیر عامل خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار در دومین روز از بازدیدهای فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان از روستاهای و بازدید از پروژه انتقال گاز از بخش های حائز اهمیت در روز دوم بود.

,

ادامه بهسازی معابر روستای نورآباد چروک، احداث سایبان قبرستان روستای گربن، نهایی شدن ساخت واحد آموزشی ۳ کلاسه در روستای سگار جدید توسط فرماندار با مشارکت خیرین روستا نیز از مهمترین طرح هایی بود که در دومین روز از این سفر به تصویب اعضای شورای اداری شهرستان سرباز رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه