اخبار داغ

نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران:

نقش صنعت گردشگری در ایجاد توسعه پایدار قابل چشم پوشی نیست

نقش صنعت گردشگری در ایجاد توسعه پایدار قابل چشم پوشی نیست
نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با بیان این مطلب که نقش صنعت گردشگری در ایجاد توسعه پایدار اقتصادی و فرهنگی قابل چشم پوشی نیست اظهار کرد: بدون تردید هر صنعتی در ابتدای اوج گیری خود نیاز به جلب سرمایه گذاری خارج از بودجه کشوری دارد که لازمه تحقق این امر تسهیل ورود سرمایه گذاران به طرح های مرتبط و افزایش خصوصی سازی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "محمد جعفر راییجی" نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران گفت: خوشبختانه کمیسیون گردشگری در بین دیگر کمیسیون های اتاق ایران رتبه نخست را اخذ نموده است که این امر به فعالیت های تخصصی اشاره دارد و در حال حاضر به اثر بخشی موضوعات مطرح شده تمرکز داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: در رابطه توسعه گردشگری باید یک فکر بنیادی و اجرایی شود و قوانین مزاحم سرمایه گذاری در این بخش نیز رفع گردد.

,

"راییجی" تاکید کرد: نقش صنعت گردشگری در ایجاد توسعه پایداراقتصادی و فرهنگی قابل چشم پوشی نیست و بدون تردید هر صنعتی در ابتدای اوج گیری خود نیاز به جلب سرمایه گذاری خارج از بودجه کشوری دارد که لازمه تحقق این امر تسهیل ورود سرمایه گذاران به طرح های مرتبط و افزایش خصوصی سازی می باشد.

,

نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران تصریح کرد: این مهم با سیاست گذاری های مناسب و ایجاد زمینه های مطمئن جلب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در کنار بازاریابی صحیح و اصولی به کمک سازمان های دولتی خواهد شتافت و بخشی از باراین صنعت عظیم را بر دوش خواهد کشید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه