اخبار داغ

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوروبیابانک عنوان کرد:

کمک ۴۷۳ میلیون ریالی مردم خوروبیابانک به ستاد بازسازی عتبات عالیات

کمک ۴۷۳ میلیون ریالی مردم خوروبیابانک به ستاد بازسازی عتبات عالیات
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خوروبیابانک، گفت: مردم خوروبیابانک از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۷۳ میلیون ریال، برای بازسازی عتبات به عالیات کمک کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر خور حسن سیف از اهدای بیش از 470 میلیون ریال نذورات نقدی و غیرنقدی مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , سفیر خور, حسن سیف از اهدای بیش از 470 میلیون ریال نذورات نقدی و غیرنقدی مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد.,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوروبیابانک افزود: مردم ولایتمدار و دوست دار اهل بیت شهرستان خوروبیابانک، از ابتدای سال تاکنون بیش از 473 میلیون ریال برای بازسازی حرمین مطهر ائمه در کاظمین، نجف اشرف، سامرا و کربلا کمک کردند.

,

وی افزود: این کمک ها از محل نذورات نقدی و جواهرات و نیز در مراسم پرچم گردانی پرچم متبرکه مرقد مطهر حضرت امام حسین (علیه السلام) در دهه اول محرم جمع آوری شده است.

,

سیف خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۵ نفر نیروی ماهر گچ کار، آرماتوربند، سنگ کار، جوشکار، نماکار، کاشی کار، از شهر جندق برای کمک به بازسازی اماکن مقدس عازم کشور عراق شده اند.

,

وی حمل درب های حرم مطهر حضرت علی (ع)، حرم مطهر جواد الائمه (ع) و حرمین امامین عسکریین (ع) به شهرها و روستاهای شهرستان را از دیگر فعالیت های این ستاد عنوان کرد کرد و افزود: مردم شریف شهرستان در کنار زیارت و تبرک جستن،  نذورات خود را برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوروبیابانک خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ صندوق جمع آوری نذورات مردمی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در سطح شهرستان نصب شده است.

,

وی افزود: هم اکنون 58 نفر به صورت افتخاری با ستاد عتبات عالیات شهرستان خوروبیابانک همکاری دارند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه