اخبار داغ

رییس شورای اسلامی شهر قدس:

صدور پروانه ساختمانی باید در چارچوب قانون صورت گیرد

صدور پروانه ساختمانی باید در چارچوب قانون صورت گیرد
رییس شورای اسلامی شهرقدس با تاکید بر شفاف بودن قانون، گفت: ازاین پس صدور پروانه ساختمانی در شهرداری قدس باید در چارچوب قانون صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قدس خبر، محسن عسگری بعدازظهر امروز در چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: شورای شهر در خصوص فروش تراکم و ضابطه مند کردن صدور پروانه ساخت و ساز هیچ گونه تخلفی را قبول نمی کند و به صورت جدی با پدیده دلالی در این خصوص برخورد خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان مردم با هرگونه عمل غیرقانونی در حوزه ساخت و ساز برخورد می کنند و در صورت حمایت کامل دستگاه های نظارتی در 6 ماه آینده این تخلفات در شهرداری قدس به حداقل خواهد رسید.

,

رییس شورای اسلامی شهرقدس در خصوص مشکلاتی که در جمع آوری زباله در برخی نقاط شهر بوجود آمده است، گفت: در حال حاضر قرارداد پیمانکار به اتمام رسیده و خدمات شهر شهرداری این مهم را انجام می دهد که با توجه به کمبود ماشین آلات و نیروی انسانی به سختی این کار انجام می شود، البته در روزهای آتی پس از انجام مناقصه پیمانکار جدید معرفی و این مشکلات مرتفع خواهد شد.

,

عسگری با اشاره به اهمیت مبلمان شهری گفت: برخی کفپوش هایی که در حال حاضر در پیاده روهای شهر استفاده می شود قدیمی هستند که از شهرداری انتظار می رود برای مراحل آتی حتما از مصالح جدید و مرغوب استفاده کند، همچنین با توجه به کمبود بارندگی و معضل کم آبی برای آبیاری فضای سبز باید به فکر جایگزینی برای چمن باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه