اخبار داغ

استاندار مرکزی:

توسعه اقتصاد، اشتغال و رونق استان در گرو حمایت از صنایع/اجرای مصوبات کارگروه ملی رفع موانع تولید از سوی مدیران پیگیری شود

توسعه اقتصاد، اشتغال و رونق استان در گرو حمایت از صنایع/اجرای مصوبات کارگروه ملی رفع موانع تولید از سوی مدیران پیگیری شود
استاندار مرکزی گفت: صنایع استان سرمایه ملی است و حمایت از این صنایع توسعه اقتصاد، اشتغال و رونق استان را به دنبال دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز در جریان بازدید از شرکت آذرآب اراک گفت: با اقدامات و پیگیری های که صورت گرفت شرکت آذراب دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و در حال بازگشت به دوران رونق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

آقازاده اظهار کرد: شرکت آذرآب به دلیل برخوداری از امکانات و ظرفیت‌های مناسب باید علاوه بر استان در سطح بین‌المللی هم نقش‌آفرین و فعال باشد؛ صنایع استان سرمایه ملی است و حمایت از این صنایع توسعه اقتصاد، اشتغال و رونق استان را به دنبال دارد.

,

وی با اشاره به اینکه بعضی از مجموعه‌های صنعتی استان نسبت به محیط بیرونی خود با بحران بی اعتمادی مواجه هستند، افزود: این یک نوع بیماری خطرناک است که صنایع را دچار کرده است و همه باید کمک کنیم این بحران بی اعتمادی را برطرف کنیم.

,

استاندار مرکزی به دیدار با وزیر صنعت به منظور بررسی مشکلات برخی از واحدهای صنعتی استان هم اشاره کرد و گفت: در این جلسه مصوبات خوبی برای صنایع استان داشتیم ولی به دلیل اینکه برخی از این مصوبات نیاز به امضای سایر وزرا و هیات دولت داشت، مقرر شد در جلسه امروز هیات دولت مطرح و به نتیجه نهایی اعلام شود.

,

وی ادامه داد: برای اجرایی شدن مصوبات مقرر شد تا برای هر مصوبه یک بازده زمانی تعریف شود که قابل پیگیری باشد، در ضمن مدیران استان هم باید پیگیر این مصوبات باشند.

,

آقازاده اظهار کرد: اختصاص تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی از محل بانک توسعه صادرات، افتتاح اسناد اعتباری به مبلغ ۲۰ هزار یورور و بازگشایی LC و غیره از مهمترین مصوبات برای شرکت آذرآب در دیدار با وزیر صنعت بود.

,

استاندار مرکزی با اشاره به وجود واحدهای بزرگ تولیدی در استان بیان کرد: تمامی صنایع استان باید در امر سفارشات صنعتی، واحدهای صنعتی استان را در اولویت قرار دهند؛ برای مثال آذرآب می تواند خوراک پتروشیمی و پالایشگاه را تولید کند همچنین شرکت مپنا و نیروگاه نیز می توانند در سفارشات خود آذرآب را در اولویت قرار دهند.

,

وی تمامی اقداماتی را که برای واحدهای تولید استان انجام می شود در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: همه این اقدامات در راستای توجه به ظرفیت‌های داخلی، و کمک به تولید و اشتغال است.

,
,
, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه