اخبار داغ

یک نسخه با عشق؛

پزشک متخصص و سپاه «چشم و چراغ» ۵۰۰۰ بیمار نیازمند رودباری+تصاویر

پزشک متخصص و سپاه «چشم و چراغ» ۵۰۰۰ بیمار نیازمند رودباری+تصاویر
پزشک متخصص کرمانی در یک اقدام خیر خواهانه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب «چشم و چراغ»۵هزار بیمار نیازمند رودباری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، وقتی به چشمان مردی نگاه می‌کنی که از وحشت نابینا شدن غرور مردانه‌اش را فراموش کرده و اشک می‌ریزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

هنگامی که یک کاتاراکت ساده (آب مروارید) به خاطر بی‌پولی و نداشتن هزینه درمان سرانجامی جز کوری ندارد.

,

زمانی که کرامت انسانی با درد نداری همراه شده و بیمار فقط منتظر یک معجزه است تا هزینه درمان چشمش جور شود و او بتواند باز هم ببیند، کار کند و نان آور خانه‌اش باشد. و صدها اگر و امای دیگر که قلب هر انسانی را می‌لرزاند…

,

به این فکر می‌کنی که اگر این اتفاق برای تو بیفتد چه خواهی کرد.

,

یک پزشک خیر متخصص چشم با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب به مدت ۱۰روز است که اقدام به ویزیت رایگان مردم مناطق محروم  این شهرستان کرده است.

,

این پزشک متخصص کرمانی با ویزیت رایگان باعث روشنایی چراغ دیدگان ۵هزار نفر از بیماران محروم شهرستانم رودبارجنوب و بخش جازموریان شده است.

,

گفتنی است آندسته از افرادی که مشکل چشم و احتیاج به عینک داشتند پس از ویزیت عینک دریافت کردند که ۸۰درصد هزینه عینک هزینه عینک ها توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران پرداخت می شود و دونفر از بیمارانی که نیاز به عمل قرنیه داشتند با هزینه خود پزشک در نوبت عمل قرار داده شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه