اخبار داغ

مدیر اداره آموزش و پرورش فیروزکوه:

بسترسازی برای توسعه پایدار در حیطه وظایف شورای آموزش و پرورش است

بسترسازی برای توسعه پایدار در حیطه وظایف شورای آموزش و پرورش است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: بسترسازی برای توسعه پایدار و فرآیندهای آموزشی و پرورشی در حیطه وظایف شورای آموزش و پرورش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از دیمه نیوز، نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه بعدازظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، محمد رضا بنار، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان، کریمی، معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، محمد درویشی متولی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش، جعفر پرچ، شهردار شهرستان فیروزکوه، زمان ایلکا، رئیس شورای اسلامی شهرستان، دکتر بنداد کرمانی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دیمه نیوز,

محمد رضا بنار، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، در این جلسه گفت: حضور امام جمعه و معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و دیگر روسای ادارات شهرستان نشان از اهمیت و جایگاه بالای شورای آموزش و پرورش دارد؛ بسترسازی برای توسعه پایدار، رشد کمی و کیفی دستگاه آموزش و پرورش، بهبود کیفیت، فعالیت ها و فرآیندهای آموزشی و پرورشی در حیطه وظایف شورای آموزش و پرورش است.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش در راستای وظیفه خود نیاز به همدلی و همیاری دستگاه های مختلف دارد تا تحول در آموزش و پرورش را شاهد باشیم؛ حضور موثر و مستمر مسئولین در این جلسه یک شورای بهینه و مناسب و کارآمد ایجاد می کند.

,

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، به مصوبات جلسات قبل شورای آموزش و پرورش اشاره داشت و توضیحاتی در خصوص روند اجرای مصوبات داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه