اخبار داغ

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی:

امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون‌ شهداء ست/ یادواره شهدا مجلس بصیرت و اعتبار است

امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون‌ شهداء ست/ یادواره شهدا مجلس بصیرت و اعتبار است
رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روحانی شهرستان سنقروکلیایی گفت: امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون‌ شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، چهارمین یادواره شهدای روحانی شهرستان سنقروکلیایی با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان ،ایثارگران ،جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مسجد حضرت جواد الائمه علیه السلام سنقر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در این مراسم با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس بیان داشت : روحانیون با مشروعیت بخشیدن به مقوله دفاع رزمندگان و ایجاد انگیزه الهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند.

,

 

,

وی ادامه داد : ثبات و امنیت نظام جمهوری اسلامی و آرامش کشور مدیون شهداء و ایثارگرانی است که با بهره گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن اسلامی خود جانفشانی کردند.

,

 

,

حجت الاسلام نوروزی در یادواره شهدای روحانی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت : مجلس یادواره شهدا، مجلس بصیرت، تبصره، حکمت، وعظ و اعتبار است.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه این انقلاب برمبنای دین و ارزش های دینی تاکنون ادامه راه داده است افزود : امروز قدرت و اقتدار مردمی ما با ایمان ولایی به یک مجتهد مقتدر گره خورده است.

, .,

 

,

دکتر نوروزی در ادامه با اشاره به سخنانی از امام خمینی رحمت الله علیه افزود : امام خمینی در کتاب جهاد اکبر فرمودند من قبل از انقلاب به هر شهر و روستایی که سفر می کردم مثلا شهری همانند سنقر یا کنگاور اگر دیدم مردم در آنجا متحد و به هم پیوسته اند متوجه می شدم یک روحانی با سواد متعهد در آنجا پرچم اسلام را به دوش گرفته است و اگر شهری یا روستای می‌رفتم می دیدم که با هم سر دعوا دارند به هم ریخته اند و یا اختلافاتی دارند متوجه می شدم یا روحانی ندارند یا اینکه روحانی بی سوادی دارند.

,

 

,

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : شهید نواب ،شهیدان واحدی و همسنگرانشان را سربازان باسواد و متعهد امام زمان می شناسم چرا که این ها بر اساس اندوخته ها و تعهد شان به حرکت مقدس امامان ما به ویژه امام زمان حرکت کردند.

,

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی وجود ولایت فقیه را علت دیگر پیروزی و استمرار انقلاب خواند و خاطر نشان کرد: حضور یک روحانی مقتدر و مجتهد چه حضرت امام و چه ولایت فقیه امروز که پیشاپیش مردم قرار گرفتند ومردم را راهبری و هدایت کرده و می کنند سبب پیروزی و استمرار انقلاب هستند.

, .,

 

,

وی ادامه داد : امروز این حرکت قهرمانانه انقلاب و این اتحاد و صلابت رهبری نتیجه توجه و بینش اندیشمندانه و حرکت تاریخ مدارانه مردم برمحور رهبری و وحدت است.

, .,

 

,

حجت الاسلام نوروزی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : روحانیت با توجه به جمعیت کم، شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کردند، از این قشر شهدای محراب، شهدای دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم رفتند تا اسلام بماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه