اخبار داغ

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان تشکیل جلسه داد

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان تشکیل جلسه داد
جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان با حضور رئیس ستاد،قائم مقام شورای امر به معروف خراسان جنوبی ،فرماندار و سایر اعضا در محل بیت امام جمعه نهبندان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نهبندان خبر، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس ستاد،قائم مقام شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ،فرماندار و سایر اعضا در محل بیت امام جمعه نهبندان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر, نهبندان خبر, نهبندان خبر,

در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل توسط سرهنگ پاسدار علی شاه وردی دبیر جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان قرائت شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهبندان  با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از واحبات و فریضه مهم اسلامی است به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت مساله امر به معروف اشاره و افزود: بایستی آسیب شناسی و به دنبال آن،تبیین فرهنگی انجام شود.

,

وی با توصیه و تاکید به اعضای ستاد به اجرا و انجام مصوبات جلسات گذشته ، خواستار نامگذاری نهبندان به   نام سرداران شهید که معرف جایگاه و فرهنگ مردم شهرستان نهبندان است شد.

,

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به موقعیت جغرافیای شهرستان نهبندان به مساله اعتیاد و مواد مخدر اشاره و از برگزاری همایشی جهت حساسیت موضوع تا پایان سالجاری خبر داد.

,

در ادامه موسوی زاهد قائم مقام شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت امر به معروف و نهی ازمنکر اشاره و افزود:بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم و اعتماد آنها است که باید گرامی داشته شود.

,

وی در ادامه به قانون و شرح وظایف اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: چتر امر به معروف بر سر همه می باشد و بایستی مراقب سبک زندگی باشیم.

,

موسوی زاهد خواستار نامگذاری خیابان و میادینی  به نام امر به معروف  و نهی از منکر از شهرداری نهبندان شد.

,

نظافت فرماندار نهبندان نیز  بر انجام و اجرای کار فرهنگی و مبارزه با اعتیاد تاکید نمود.

,

در ادامه هر یک از اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه