اخبار داغ

ضرورت شناسایی مکان های فاقد قطعه های ایثار از سوی شهردار و دهیاران

ضرورت شناسایی مکان های فاقد قطعه های ایثار از سوی شهردار و دهیاران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: شهردار و دهیاران شهرستان سامان مکان های فاقد قطعه های ایثار را در سطح این شهرستان شناسایی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگرن چهارمحال و بختیاری در سومین شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان سامان با بیان اینکه با حضور اعضا برنامه هایی در خصوص ایثار وشهادت بررسی شد و برنامه های کمیته های دهه فجر تشریح شد، اظهار داشت: در سطح شهرستان سامان ۱۴ یادوراه شهدا برگزار شده است و یادوراه شهدای بخش زاینده رود در آینده نزدیک در این بخش برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره بر اینکه شهردار سامان و دهیاران سطح شهرستان قطعه های ایثار ندارند را شناسایی کنند، عنوان کرد: تعمیر مرمت تابلو های شهدای در سطح شهرستان سامان نیز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از دیگر مصوبات این جلسه ساخت و نصب تندیس شهید خلبان نعمت الله اکبری با نصب ماکت هواپیما در محل مشخص شده با همکاری شهرداری بوده است، بیان داشت: آنچه که امروز به عنوان وظیفه بر دوش ما است ادای دین به شهدا و خدمت به خانواده شهدا و پاسداشت حرمت شهدا است.

نجفی با تاکید بر تکریم پاسداران و مدافعان راه انقلاب و نظام، بیان داشت: اگر بتوانیم در مقابل خون های ریخته شهدا ادای دین کنیم وظیفه مان را توانسته ایم ادا کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا به معنای واقعی کلمه چشم‌ و چراغ ملت هستند، عنوان کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهیدان می باشد.

فریبرز نجفی ابراز داشت: بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه یعنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و تمام نیکی ها و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری برای ارزش ها و دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی، فرهنگ و روحیه ای که قوام و بقاء جامعه و نظام و سرزمین اسلامی، همواره نیازمند به آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه