اخبار داغ

دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه با آیت الله نوری همدانی

دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه با آیت الله نوری همدانی
جمعی از طلاب و فضای حوزه علمیه پیش از ظهر امروز باآیت الله نوری همدانی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از طلاب و روحانیون با اشاره به بحث وحدت، اظهار داشت: وحدت باید در محور یک شخص خاص باشد که محوریت او هم در ارتباط با ائمه و خداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه علما و حوزه علمیه باید در تمام ابعاد راهنما و حساس باشند، گفت: علما باید در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و جهادی حساس و حضور داشته باشند و به آن‌ها توجه کنند.

,

وی بیان داشت: از سوی علمای قم در خصوص صحبت های یک مسئولی حرکتی صورت گرفت، اینکه می‌توان از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) انتقاد کرد مغلطه‌کاری است؛ آن‌ها اجازه سؤال می‌دادند ولی انتقاد از آن‌ها وجود ندارد؛ از آن‌ها سؤال می‌شد و جواب می‌دادند پیامبر(ص) و ائمه(ع) معصوم هستند و انتقاد از آن‌ها معنا ندارد.

,

این استاد برجسته حوزه عنوان کرد: هیچ وقت از پیامبر(ص) و  ائمه اطهار انتقاد نشده است بلکه از آن‌ها سؤال پرسیده اند، فضلا و علمای حوزه پاسخ لازم را دادند بنابراین در این زمینه مغالطه‌کاری نباید کرد؛ ائمه اطهار(ع) معصوم هستند و در عصمت آنها شکی نیست و دلایل فراوانی وجود دارد؛ اوصاف ائمه اطهار(ع) در زیارت جامعه کبیره از امام هادی(ع) ذکر شده است.

,

وی با اشاره به اینکه علما باید به تمام ابعاد توجه کنند، افزود: به این سخن این مسئول علما و فضلا پاسخ دادند و نباید بیش از این مسئله کش پیدا کند چرا که امکان دارد ما را روی این مسائل سرگرم کنند تا برخی مسائل مهم روی زمین بماند؛ مسئولین به وظایف خود که مهم‌ترین آنها معیشت مردم و اشتغال است اهمیت دهند.

,

 

,

 

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه