اخبار داغ

تقدیر از وزیر کار برای تقبل مسئولیت دو وزیر خسته دولت

تقدیر از وزیر کار برای تقبل مسئولیت دو وزیر خسته دولت
تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: باید از وزیر کار جهت پیگیری مسئولیت دو وزیر خسته دولت دوازدهم در موضوع نفتکش سانچی تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، محسن رخش خورشید، تحلیل گر مسائل سیاسی در خصوص حوادث اخیر و را بطه آنها با دولت دوازهم مطلبی را به رشته تحریر درآورده که جهت انتشار به سایت راه اترک ارسال کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک, راه اترک,

در چند روز گذشته شاهد چند اتفاق دارای اهمیت ملی در سطح کشور بودیم.
از قضیه اغتشاشات و اعتراض به حق مردمی گرفته تا سو استفاده بد خواهان ، ضد انقلاب و آشوب طلبان از اجتماعات مردمی اما در این بین آنچه داغ تازه تری است و به این زودی ها صدمات مادی و معنوی آن قابل شمارش و برآورد به نظر نمی رسد قضیه عزیزان آرام گرفته ما در دل دریاست.
نیروهای خدوم و خدمتگزاری که تربیت و آموزش مهارت به آنان بخشی از زیان مادی قضیه سانچی محسوب می شود و احساس عدم همراهی دولت مردان و عدم توان فراهم آوردن امکانات مناسب برای نجات اتباع متخصص در حین خدمت برای میهن قسمتی از زیان معنوی است که شاید جوانان در حال انتخاب رشته کنکور را برای ورود به رشته های جذاب دریانوردی دچار تردید بیشتری کند.

,
, قضیه عزیزان آرام گرفته ما در دل دریاست., قضیه عزیزان آرام گرفته ما در دل دریاست.,
,

اما آنچه اکنون جای سوال است و از همگان میخواهم به آن بیندیشند و بدون تعصب پاسخ گویند این است شما در 10 روز گذشته از زبان رییس جمهور مستقر ( نه منتخب و یا در حال انجام مبارزات داغ انتخاباتی ) بیشتر ادبیات تلگرامی شامل مضرات و منافع ، افراد فیلتر کننده و قهرمانان رفع کننده آن شنیده اید یا دغدغه پیگیری قضیه دریانوردان دلیر میهن در آبهای دریای دور؟

,

تنها تدبیرشایسته تقدیر دولت در این خصوص پس از قهرمانی های پیشین ویزر مسئول در حمل و نقل هوایی ، دریایی،زمینی و ریلی، نگماردن ایشان برای پیگیری این حادثه بود  تا شاهد دیدن و شنیدن  مجدد عباراتی مانند این که: افراد بیمه هستند و ... نباشیم .

, نگماردن ایشان برای پیگیری این حادثه بود , نگماردن ایشان برای پیگیری این حادثه بود ,

به نظر می رسد انتخاب وزیر کار برای رسیدگی به مسئولیت ژنرال پیر نفتی و سرهنگ خود بزرگ بین و متکبر راه و شهرسازی تدبیر شایسته ای بوده است.

,

در این بین نباید تلاش های انجام شده برای رفع این مشکل از جمله رایزنی های صورت گرفته در وزارت امور خارجه ، تلاش برای جذب کمک های بین المللی توسط نماینده محترم رییس جمهور و... را از نظر دور داشت.

,

اما شاید بتوان از زاویه ای دیگر به قضیه نگریست چرا در زمان نیاز به مدیریت بحران در بخشی از کشور همواره شاهد بحران مدیریت هستیم و در برخی موارد مهم از جمله مذاکرات برجام، و ..... گرفته تا اقناع دولتهای دیگر برای گرفتن دست یاری ما در منظقه به تنیجه مطلوب نمی رسیم اما بخشی دیگر از کشور در منطقه همواره توانسته اراده خود را از طرق مختلف از جمله مذاکره (مانند اقناع کشورهای دوست برای مشارکت در دفاع مشروع از مردم سوریه ) و یا تحمیل آن ( مانند شلیک موشک به نقاط مورد نظر برای پاسخ گویی به حملات تروریستی تهران ) پیش ببرد .

,

گویا دسته اول باید برای دانستن رمز پیروزی دسته دوم مدتی به شاگردی ایشان مفتخر شوند. که خدای متعال فرمود: ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

,

محسن رخش خورشید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه