اخبار داغ

نشست بررسی آبفای روستایی فیروزکوه برگزار شد

نشست بررسی آبفای روستایی فیروزکوه برگزار شد
جلسه بررسی آبفای روستایی شهرستان فیروزکوه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیمه نیوز، جلسه بررسی آبفای روستایی شهرستان فیروزکوه با حضور کریمی، معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری شرهستان فیروزکوه، زمان دار، معاون بهره برداری آبفای روستایی استان تهران، بخشدار ارجمند، دهیاران و شوراهای روستا و روسای ادارات شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دیمه نیوز,

کریمی، معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری شهرستان فیروزکوه ضمن تسلیت در پی حادثه نفتکش سانچی، اذعان داشت: مهم ترین وظیفه مسئولین تسهیل و تسریع در امور مربوط به شهرستان است تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم؛ این مسئولیت امانتی در دست ما است؛ تعامل و هماهنگی بین مسئولین ادارت شهرستان باعث خروجی های مناسب خواهد شد.

,

وی با اشاره به بارش کم امسال در شهرستان، خاطرنشان کرد: اگر نظارت و مدیریت درست نداشته باشیم قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد؛ انتظار از دهیاران و شوراها همکاری و هماهنگی است؛ جای تاسف است که الان روستایی در شهرستان فیروزکوه داریم که مخزن آب ندارد؛ این مسائل مشکل ساز است.

,

دکتر مجتبی بنداد کرمانی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه، با اشاره به وضعیت سلامت و امنیت آب شهری و روستایی اذعان داشت: آب شرب اهالی روستا در اختیار کسی است که هر اتفاقی را می تواند رقم بزند و این از لحاظ امنیت جامعه خطرناک است؛ اصل کار در حوزه سلامت تعریف شده است.

,

زمان دار، معاون بهره برداری آبفای روستایی استان تهران، با تاکید بر این که ما مسئولین هم از اهالی روستا هستیم، تصریح کرد: ما با دغدغه های روستائیان آشنا هستیم و سطح توقعات شما به جا است؛ تا امروز سازمان آب روستایی کوتاهی کرده است اما این کوتاهی باید بررسی شود که دلایلی دارد یا خیر.

,

وی اذعان داشت: قیمت آب روستائی نسبت به حوزه شهری کمتر است و این هزینه توان تکاپوی مسائل درون روستا را ندارد؛ ممکن است خدمات سریع و آنلاین نباشد اما انجام می شود؛ خدماتی که تاکنون ارائه شده است متناسب با هزینه ای است که روستائیان پرداخت کردند.

,

معاون بهره برداری آبفای روستایی استان تهران در ادامه افزود: بسیاری از برنامه در این منطقه قابلیت اجرا دارد و دهیاران و اعضای شورای روستا گزارشی از وضعیت آب شرب روستا در اختیار این سازمان قرار دهند تا نیازها و منابع عملیاتی و بودجه بررسی شود؛ بر اساس منابع موجود، روستا به روستا حرکت می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه