اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد خبر داد؛

حضور فیلمساز گنابادی با 3 فیلم در جشنواره بین المللی ایتالیا

حضور فیلمساز گنابادی با 3 فیلم در جشنواره بین المللی ایتالیا
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: فیلم های «منطقه x » و «رویش» و «RED» به کارگردانی علی اکبر اسماعیلی از هنرمندان این انجمن به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلمCefalù کشور ایتالیا راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمیدرضا مهدوی مقدم ظهر امروز در نشست با اصحاب فرهنگ و رسانه اظهار کرد: ۱۰۰ فیلم با موضوعات دوستی، صلح و آینده از سراسر جهان به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته که سه فیلم آن مربوط به این هنرمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

وی افزود: فیلم «منطقهx» که پیش از این در ۹ جشنواره بین المللی در کشورهای مختلف حضور داشته نگاهی نمادین و تجربی به موضوع صلح و دوستی دارد.

, x, .,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد تصریح کرد: اطراف منطقه‌ای حصار کشیده می‌شود تا جلوی عبور و مرور گرفته شود، حصار کشیده شده تنها مانعی است برای انسانیت و آزادگی و سایر موجودات پلید می‌توانند به راحتی از آن عبور کنند.

, .,

 

,

مهدوی‌مقدم گفت: فیلم‌نامه این فیلم توسط محمد برادران نوشته شده که توسط امیر صباغیان تصویر‌برداری و توسط بهزاد برادران صدابرداری شده؛ ضمن اینکه مدیر تولید عباس حیدری بوده و علی رضا اصولی به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد تهیه کننده این فیلم کوتاه بوده است.

, .,

 

,

وی افزود: فیلم «RED» با نگاهی نمادین و نشانه شناسی رنگ قرمز، موضوعی اجتماعی را روایت کرده و نویسنده این فیلم محمد برادران، کارگردان و تدوین‌گر علی اکبر اسماعیلی بوده و توسط بهزاد برادران تصویربرداری و نورپردازی و همچنین توسط محمود احمدزاده صدابرداری شده؛ ضمن اینکه بازیگران این فیلم بیتا دانا و میلاد فرزین و مدیر تولید آن نیز عباس حیدری بوده و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد تهیه کننده آن بوده است.

, «RED» , .,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: فیلم انیمیشن «رویش» نیز به مسئله ترور و شکست اندیشه‌های تروریسم پرداخته و نویسنده و کارگردان آن علی اکبر اسماعیلی، انیماتور سیدهادی متولی و امیر حمامی و تهیه کننده نیز انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد است.

,

 

,

وی بیان کرد: فیلم های «منطقه x » و «رویش» و «RED» به کارگردانی علی اکبر اسماعیلی از هنرمندان این انجمن به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلمCefalù کشور ایتالیا راه یافت.

, x , «RED» , Cefalù , .,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه